jevel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Sorry for å kuppe denne tråden litt, men ettersom det jeg skal skrive om er så godt som samme tema, så håper jeg å bli tilgitt... I forrige uke hadde Netshop tilbud på Gigabyte K8NS hovedkort, S754 3000+ OEM og PQI minne. Bestilte dette for å se hva man kunne få til med denne forholdsvis rimelige pakken. (Ble 3.500,- til sammen.) Her er resultatet: VCore står litt høyt på CPU screenen, men det er på grunn av at jeg prøver å gå høyere enn 2.7GHz. Det klarte jeg desverre ikke. Makser på 2.7 med 1.6VCore. Denne CPUen klokker faktisk bedre enn S939 Winchesteren jeg satte sammen i går. Dette er med standard boxed vifte i tilfelle noen lurer. (Hadde en par liggende fra andre prosjoekter... ) -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ser ut som du har glemt å sette ned multiplyern på HTTen. Sett denne til 3X og se om du kommer lenger da. -KJ Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 I forrige uke hadde Netshop tilbud på Gigabyte K8NS hovedkort, S754 3000+ OEM og PQI minne. Bestilte dette for å se hva man kunne få til med denne forholdsvis rimelige pakken. (Ble 3.500,- til sammen.) Oi, det der er vel det en kan kalle en OC drømm LAV kostnad og HØY ytelse Sleng på et decent grafikkort så har en jo oppgradert til topp ytelse for under 6k Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nettopp! Hvis man i tillegg tar med at man ikke på død og liv MÅ kjøre FSB og minne synkront, og at man dermed kan bruke billigere minne, ja så har man rett og slett et kupp -KJ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ser ut som du har glemt å sette ned multiplyern på HTTen. Sett denne til 3X og se om du kommer lenger da. -KJ Enig. Høres ut som han har glemt å sette ned HTT til 3x. Er nok det som er problemet vil jeg tro. Håpe han prøver med 3x å gir tilbakemelding om hvordan det går da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå