erik_thorb Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg prøver og sette opp min D-Link 514 Wireless Router.. men jeg klarer ikke og det til, jeg har prøvd og få noen til og hjelpe meg på andre forum, men vi kommer ingen vei.. så er det noen som har vært borti det samme? noe som kan hjelpe meg igjenom dette.. Nettleverandøren : Lyse Nettverkskort : Wireless 2200GB \ Intel® Pro Lenke til kommentar
erik_thorb Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 er det seriøst ingen her som har en løsning på problemet? håper virkelig at det er noen der ute som kan hjelpe meg med dette.. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva er det du vil ha hjelp med da? Det kan oppstå mange problemer når man setter opp en trådløs router,så vi må nok ha litt mer informasjon. Få routeren til å koble på nett? Få pcene til å koble til routeren? Lenke til kommentar
erik_thorb Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 ok.. problemet er og få til det trådløse... jeg sitter og sufer nå med laptop'en via routeren... Med kabel da selvfølgelig... men jeg vil ha bort den kabelen.. men vet ikke hvordan.. jeg fårstå meg ikke på dette greiene her.. så det blir vel pcen til routeren da? jeg har observert at den sender ut "pakker" på Wireless .. ingen som blir motatt .. Lenke til kommentar
frejoh Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har du enablet wireless på laptopen da? Hvis du har det (er gjerne en knapp for å slå av selve radioenheten), finner den fortsatt ikke noe trådløs nettverk? Skla bare være å flge wizarden når du logge inn på routeren, og så vil laptopen finne et trådløst nett. Fredrik, (*gjesp*) Lenke til kommentar
erik_thorb Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) det trådløse nettverkskortet er aktivert... det er ingen knapp for og skru det på eller ikke.. men det finner ingen nettverk... jeg har gjort den wizarden mange ganger nå... kommer ingen vei.. Endret 21. november 2004 av erik_thorb Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) del Endret 21. november 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
svingen_the1 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 bios`en? på min thundra 1557 så må eg enable/diable tråløse nettverks korte i biosen....kanskje det her du må gjøre vis det står "radio switshed off" så er det pga det er disable i biosen eller noe feil med driver osv.på min pc så lyser det eit lys når det tråløse nettverks korte er "enablea" kanskje her feilen ligger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå