fredde Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Har forsøkt å kopiere hele harddisken (med system) over på en annen harddisk. Når jeg prøver å boote denne står det at den ikke er en systemdisk. Har kopiert alle system og skulte filer. Trenger jeg et spesiellt program for dette ? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 For en stund tilbake brukte jeg Driver Copy (eller lignende) for å kopiere hele harddisken. Alt fulgte med, og jeg hadde ingen problemer med å starte Windows på den nye disken. Prøv å søk på Drive Copy på http://www.google.com Eventuelt kan du benytte Ghost (eller et annet image-program). Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Du må trolig fortelle at det skal være en systemdisk når du formaterer den. I Windows er det vel et valg som kan hukes av, i DOS skal format kommandoen ha /s som modifier. Yngve Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 On 2001-11-12 16:06, yngvej skrev: Du må trolig fortelle at det skal være en systemdisk når du formaterer den. I Windows er det vel et valg som kan hukes av, i DOS skal format kommandoen ha /s som modifier. Det trenger du ikke...bruk Ghost for å kopiere harddisken din over til en annen...fungerer utmerket Lenke til kommentar
sirius Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Kan varmt anbefale dette programmet for kopiering til ny HD, det er enkelt å bruke, og det virker upåklagelig. Gratis er det også ! HD som du skal kopiere til må være formattert. http://www.stoneware.dk/ Lenke til kommentar
sirius Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Glemte navnet, det heter Stones Kopikontrol ! Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Du kan legge inn systemfilene ved ha ha Windows oppstartdiskett i og skrive A:sys C: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Norton Ghost funker også utmerket til å kopiere disker. -- If it ain't fixed, break it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå