ClawHammer Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er ute etter et Trådløst tastatur,bare tastaturet ikke mus åsså ! det jeg har fra før at(ikke trådløst) kan jeg bare trykke ned sånn 3 staster sammtidi (IRITERENDE) :Hvis denne posten er feil postet så si ifra ! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 det jeg har fra før at(ikke trådløst) kan jeg bare trykke ned sånn 3 staster sammtidi (IRITERENDE) Skulle det ha noe med om tastaturet er trådløst eller ikke? https://prisguiden.no/produkt/1532 Fant bare et trådløst i prisguiden, men lete kan du jo også gjøre selv... Har ingen erfaringer med tastaturet. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har en labtec mus fra før at å labtec høytalere jeg har no ikke hat noe problemer me dem. Men hva er Ergonomisk? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Men hva er Ergonomisk? Ergonomisk er at tastatur osv er tilpasset kroppen for mindre belastning. Lenke til kommentar
fjøsmekk Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Ergonomisk vil si "bølge" tastatur, sant? BTW: Ta en titt på Zboard tastisene. Feeete. www.zeboard.com Endret 20. november 2004 av fjøsmekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå