Blib Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Gjorde det feilgrepet å installere Steam på C: og nå begynner diskplassen å bli liten. Har derfor tenkt å prøve meg på en reinstall av Steam på D:, men vil ikke laste ned HL2, CS S, HL S, Hl, CS osv osv osv osv på nytt. Hva er den enkleste måten å fikse dette på? Akkurat nå kjører jeg en backup av spillene mine, via metoden innebygd i Steam. Vil dette være nok? Hva gjør jeg med disse filene etter at jeg har reinstallert Steam da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg er ikke helt sikker jeg for jeg har nesten aldri prøvd å installere CS selv, men det finnes jo en full install fil for Steam og Cs ikke sant? det du kan gjøre er vel å laste ned denne å installere denne på D: eller har jeg missforstått noe her? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 HL2 er på 5GB. Grunnen til jeg ønsker å ta en backup er fordi jeg ikke ønsker å laste ned alt det på nytt Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Steam - Play Games - Høyreklikk på Half-Life 2 - Properties - Backup game files ? EDIT: Sorry leste ikke ordentlig, skal være nok med den metoden. Endret 20. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Yey. Ja, det ser ut til at det vil være den beste metoden. Steam lagde en .exe-fil som jeg da nå kjører og som restorer alt sammen igjen. Faen så jeg elsker Steam! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Yey. Ja, det ser ut til at det vil være den beste metoden. Steam lagde en .exe-fil som jeg da nå kjører og som restorer alt sammen igjen. Faen så jeg elsker Steam! Er ikke mange som har sagt det du sier der! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Er ikke mange som har sagt det du sier der! Nei, er fullt klart over det. Men Steam har enda ikke bydd på et eneste problem for meg hittil, og da funker det bare helt sykt bra Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er ikke mange som har sagt det du sier der! Nei, er fullt klart over det. Men Steam har enda ikke bydd på et eneste problem for meg hittil, og da funker det bare helt sykt bra Samme her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå