pezo89 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) hey jeg har et lite problem med prosserer som kjøres på pc'n min.. veit ikke helt hvorfor de er der men de har ikke kommet av noe jeg har lasta inn.. og når jeg prøver å avlutte dem så kommer det opp denne feil meldingen "en enget koblet til systemet virker ikke" åssen i helsike får jeg avslutta de da..de bruker en del av minnet lissom... nesten like mye som winamp :S please help #topic endret. moderator jankee# Endret 20. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har du adaware? Høres ut som det er som har lagt seg der, kan bli ganske seigt etterhvert... Link hvis du trenger da:Search and Destroy adaware Lenke til kommentar
pezo89 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hmm... prøvd det nå,men det er forsatt ikke borte dette er filene som ikke kan fjernes apvxdwin.exe webproxy.exe pavfires.exe avengine.exe og et par til.. skjønner ikke hva det er eller åssen jeg får fjerna det.. noen der ute som kan hjelpe en fortvilt gutt : P Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Etter litt googling etter prosessnavna ser det veldig ut som Panda antivirus som desse prosessene er tilordna, viss du har realtime protection så scanner den vel alle filer før maskina gir leserettigheit til fila du vil åpne. mvh JanEirik Lenke til kommentar
pezo89 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hmm.. jah du sier noe... menne det er jho bare som regel 1 eller 2 prosser til et prog da.. her er det jho nesten 10 da.. menne finner jeg sikkert ut av.. menne treigt som F*** går det jho uansett dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå