Eirik-h Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) I dag var det enn "spilldag" på en av klubbene her på toten. Og de hadde klart å drasse med seg sjefen for Nintendo ned dit. Hun hadde med noe som aldri var blitt vist fram i Norge før. En Nintendo DS! Hu fikk den igår og tok den med seg idag. Jeg var den første som prøvde den! Weeey! Hun sa den ikke kommer før i Mars til Europa og hu hadde med seg en amerikansk versjon. Tenk det! 2. personen i Norge til å prøve Ninteno DS som ikke kommer før i Mars. Jeg tok et par bilder men det var så mørkt så de ble ikke bra. Jeg ble inponert over den. 2 store og klare skjermer, og den nederste var "touchscreen" Kjempe grafikk i spillene. Hun hadde med seg et Mario spill og et annet som jeg ikke husker navnet på. Det var helt utrolig kult å prøve. Det var kjempe kult å styre med pennen til "touchscreenen" og de vanlige tastene. Hun sa det var MINIMUM 10 timer batteri tid på den. Kjempe rask og responsiv touch screen. Hun sa det også var med et chatteprogram og tegne.program. Gikk ann å spille opptil 16 personer samtidig med hver sin DS! Den kommer til å koste ca 1500,- og kommer i mars Dette er en utrolig nyhet og framskritt av Nintendo. Anbefales for de som liker å spille med håndholdte enheter. Spørsmål om DS tas imot med glede! Endret 20. november 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 "live" bilde av Nintendo DS! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Her er ett til tatt med Nattmodus. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nintendo (Skrivefeil i topic) Leste faktisk posten din og fant "Nitntendo". Tror du må øve deg litt mer (på å spille Nintendo DS, altså ) Men gratulerer. Det må ha vært en stor opplevesle Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du er klar over at også bla. Dagbladet.no har testet denne her nå? http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/11/20/415153.html Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hø.... Da testet de den igår? Hu sjefen var den første som fikk den i Norge og hu fikk den i går. Da må det ha vært samme spillmaskin. Men jeg er den første "sivile" som har prøvd den Det er det ikke mange som har..... Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Ble bare alt for dumt Endret 20. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nintendo har gjort noe skikkelig bra med å lage DS. Men utifra bildet som ble tatt med nattmodus så virket den litt for stor Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Nei den er ikke stor. Akkurat passe. Ligger godt i hånden. PS: Bildet er tatt av ei jente som holder den.....(Små hender) Og det kuleste er..... Den er lett Ikke tung i det hele tatt. Endret 20. november 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 PS: Bildet er tatt av ei jente som holder den.....(Små hender) I See. Det forklarer jo saken bedre Hører at flere i klassen min skal skaffe seg DS når den kommer. Har litt lyst jeg også, men jeg må prioritere førerkortet først. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Det værste er at den skulle bli billig å Ikke mer enn 1500,- Det er mye moro for penga. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ooooh.. ser jeg bakgrunnsbelysning? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 2 store og klare skjermer med bakgrunnsbelysning. Kjempeklare. Jeg ble forbauset over at den hadde MINIMUM 10 timer standby med de 2 skjermene der. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 DRITSTILIG Jeg må bare meg DS Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hmmm, det ser jo utrolig bra ut... Rart, hvorfor er den så mye billigere enn PSP? Tror jeg heller vil skaffe meg PSP... Liker ikke nintendo. Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har bestilt den på nettet, men det kan ta et par uker før jeg får den pga. de ikke får inn så mange eksemplarer med en gang. Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) PSP er en ganske mye kraftigere maskin enn DS, og derfor dyrere. Har forresten hørt at batterikapasiteten til PSP kan være så lav som 2 timer med krevende spill som f.eks. Ridge Racer og Gran Turismo. Tenkte at dette kunne være verdt å ta med. Endret 21. november 2004 av murmeldyr Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 2 timers batteri tid er nesten ingenting da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Håper det finnes uttak til stikkontakt. Ledning fra PSP til kontakt hadde vært en fordel imed at batteriene holder bare 2 timer Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jesus Christ! 2 timer er lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå