thomahawk Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har en NEtopia ruter fra NGT, og har problemer med user-to-user kommunikasjon. Spesielt gjelder dette appl. ICQ voice, og MSN voice. Dette funker bare ikke! Jeg har gjort det jeg kan (tror jeg). Jeg har slettet alle inn og utgående filter på routeren (dvs. egentlig har jeg en inn og en ut som sier åpne og forwarde alle porter og protokoller). I tillegg har jeg i NAT mappet alle mulige porter til maskinen på LAN'et mitt (1-48000 ett eller annet). Så i prinsippet skulle det være et hav av porter å velg imellom... ...men det er tydeligvis ikke nok :| Er det noen som har NGT, Netopia og faktisk får MSN voice eller ICQ voice til å fungere?? t. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Mener dette temaet har vært oppe i forumet en del ganger før, og at det er mange med nextgentel som ikke får brukt msn voice. jeg har nextgentel selv og har ikke fått det til. mulig det går, men jeg har vel en liten anelse om at nextgentel vil selge ip-telefoni etterhvert........ Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det gjør det. Tukle litt i NAT seksjonen så finner du det ut. Slet med dette jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå