opresterud Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Behovet for en PDA ser ut til å melde seg kraftig, og er fullstendig grønn når det gjelder dette markedet. Mitt behov er: Elektronisk notatblokk, hvor jeg kan skissere litt for hånd + skrive. Støtte for norske bokstaver Bluetooth, slik at jeg kan få tilgang til nettet ved å bruke mobil Web-browser, som er helt OK E-post Huskeliste, kalender etc. Minnekort Fargeskjerm Den bør også være relativt lett, samtidig som skjermen heller ikke bør være alt for liten, og må nødvendigvis ikke være den dyreste på markedet... Noen tips? Endret 20. november 2004 av opresterud Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva med Dell Axim X30? Har denne selv og er kjempe fornøyd Denne har alt du skriver at du trenger, eneste er norsktastatur som ikke medfølger..men dette kan lastes ned fra nettet. Lykke til Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 :-) Hvor kan du laste ned norsktastatur? Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Norsk Tastatur finner du her Dersom det ikke virker som forventet så sjekk at du ikke har installert både norsk og dansk tastatur. Det funker dårlig... Stein-R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå