rotravi Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har fått tak i Grand Theft Auto 3....til PC men har et STORT problem....Spillet klikker før starter skikkelig. Jeg kommer inn,så begyner introen,når introen er ferdig så ser jeg det GTA3 bildet og en gul boks der det egentlig skulle vert skrift og så kommer jeg ikke lenger ? Jeg har et Daytona geforce 3 ti 200 Windows XP...med de nyeste skjermkort driverne Håper noen kan hjelpe meg. Vennlig Hilsen Eivind Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Fått tak? Som i ikke original CD kjøpt i butikken :smile: Dersom jeg har rett i det, tipper jeg det vil funke helt fint under Win98... Andy Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Du må laste ned en patch til Windows XP, siden DirectX-pakken som er integrert har en feil som nettopp fører til dette problemet. Ta og søk gjennom alle tidligere poster med dette emnet, dette har blitt tatt opp flere ganger... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Slettet grunnet warez ref retningslinjene. [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-05-29 16:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå