vizit Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har noen testet spillet? -har tenkt å kjøpe den,men vil vente litt på dommen. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Synst det er verdens beste fotballspill.... Gameplay som ingen andre kan matche Lenke til kommentar
vizit Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Kan du spille som landslag og vanlig lag? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har prøvd det til PS2, og blei litt skuffa.. men eg spelte berre i ein time eller noko..! Har forresten prøvd demoen til PC, og den var dritbra Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg har prøvd både Pro Evolution Soccer 4 og FIFA 2005. FIFA er mye bedre, det er bare noe med det spillet jeg elsker det..... Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Du kan lese en sammenligning av fifa 2005, pes 4 og this is football 2005 her http://gamer.no/art.php?artikkelid=11385 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg har prøvd både Pro Evolution Soccer 4 og FIFA 2005. FIFA er mye bedre, det er bare noe med det spillet jeg elsker det..... DU syns fifa er mye bedre.. har det selv, og ble lei etter en uke... Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kongespill. Fikk det i dag fra CD-WOW, klart bedre enn FIFA når det kommer til spillbarhet. Og kjøper man seg en Max Drive så kan man laste ned oppdaterte lag/trøyer osv fra nett å legge inn på PS2'en, så er ikke noe stort problem at spillet ikke har lisens. Hvis man absolutt _må_ ha spillere som ligner mest mulig på "originalen" så er FIFA fortsatt et bedre valg men når det kommer til spillbarhet da er PES ledende. FIFA blir bedre år for år men det er altså ikke nok med EA Sports Canada's store budsjett for å ta knekken på Konami her. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg ble egentlig litt skuffet over PES4 iforhold til 3ereren. Føler liksom at de ikka har fått til så mye nytt, men gameplayet eier jo enda fifa sitt =] Lenke til kommentar
jackieboy Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Ingen over, ved siden og sannsynligvis laaaangt ned til de under! Har vel spilt PES fra 2'ern av. Er et spill som overgår alt annet. Personlig likte jeg FIFA fram til 99 kom. Men de fikk aldri forbedret seg så mye som ihvertfall jeg syns de burde til nye utgaver. (Skal legges til at '05 ikke er så værst i sammenligning med '04) PES er i en klasse for seg. Helt suverent! Og nå med 4'ern ute er det bare himmel. Var faktisk på en lokal "turnering" idag, og på vei til å søke om det er noe litt mer organisert, og større på gang... Would love to see that! Endret 19. desember 2004 av Waiting4God Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har både Fifa05 og PES4, og jeg synes PES4 er en smule bedre. Begge spillene har jeg på Xbox Drit kult gameplay Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kan du spille som landslag og vanlig lag? Du kan bruke klubblag og landslag Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har alltid likt fifa best så derfor skal jeg få fifa 2005 til jul. skal spille det på nettet vet noen om det blir noen nedlastinger, for eksempel hvis en ny spiller kommer men så er ikke han på spillet kan man laste ned han da foreksempel? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Synes nå PES4 er bedre enn alt annet vi har på markedet i dag jeg. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fifa 2005 var en fin forbedring til Fifa 2004. Men etter at jeg fikk PES4 har jeg ikke levnet Fifa 2005 en tanke. Når man først får litt taket på PES4, så er det rett og slett genialt. Man tenker fotball når man spiller det, noe man ikke gjør i Fifa, og derfor må man avvennes fra hele Fifa tankegangen for å kunne spille PES på best mulig måte. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 PES4 er favorittspillet mitt for tiden. Bruker så utrolig mye tid på det at det nesten er skummelt. Fifa 2005 var en skuffelse i likhet med de andre Fifa-spillene. Anbefaler alle å ta en tur innom www.soccergaming.com. På forumet her er det mange bra patcher til PES4. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg holder meg til FIFA- serien, og det skal jeg alltid gjøre Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gjør gjerne det, men da går du glipp av noe. Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 FIFA-serien er og blir skuffelse, rent spillbarhetsmessig. Ved siden av presentasjonen og det audiovisuelle har ikke serien hatt noe å by på siden hvertfall 1999, og heller da overgikk den ikke ISS. Holder meg langt unna. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Gjør gjerne det, men da går du glipp av noe. hehe, men nå har det seg slik at jeg bare har GC og skal ikke ha en ps2, så da blir det litt vanskelig å få tak i pro evolution soccer 4...men det er sikkert et veldig bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå