haakka Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) www.pulsar.terningen.com slaktes. men jeg har et lite problem. jeg finner ikke ut hvordan jeg får en div. til å midtstilles! hvordan? ikke klag over inholdet, for det er på vei:P og jeg jobber med å endre på newsscriptet. sånn fargemessigt Endret 20. november 2004 av haakka Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 fint blilde men... bytt font. bytt farge på skriften. bytt farge på bordene. fjern den venstre og høyre borden på menyboksen. midtstille en div gjør du slik: body{ text-align:center; } #diven{ margin:0 auto; text-align:left; } Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Blå, svart, hvit og grå tekst? Det er to for mye det... Oppsettet _kan_ bli stilig, men akkurat nå funker det ikke, grunnet at det blir altfor vanskelig å lese teksten. Det ser du sikkert selv og at når den grå teksten går enda mer i et med bakgrunnen så ser man ganske enkelt ikke hva det står der. Siden skal sikkert midtstilles når du får fiksa problemene, det kommer til å gjøre den bedre. Rammen som går rundt menyen gjør at det blir en dobbeltramme på sidene der menyramme møter sideramme. La de gå i hverandre. Var jeg deg ville jeg kuttet bakgrunnen, eller i hvert fall gjort det mindre synlig, slik at det i hvert fall gikk å lese brødteksten. Og den blå linkfarger burde byttes ut omgående med noe som finner igjen i resten av siden. Bakgrunnsfarge i innholdsrammen og bakgrunnsfarge for resten av siden burde kanskje også være to forskjellige farger? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Den bugger voldsomt i Mozzila Firefox Men ellers synes jeg det er en grei side.... Fint bilde Endret 20. november 2004 av mads89 Lenke til kommentar
haakka Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) 1. kommer ikke til å fjerne bildet, for det liker jeg. 2. jeg prøver meg fram med forskjellige farger på fonte, men jeg finner ikke noe som passer til siden. 3. den er helt ekkel i firefox og konqror, og jeg skjønner ike hvorfår. edit: så besvarelse på spørrsmålet ... Endret 20. november 2004 av haakka Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 2. jeg prøver meg fram med forskjellige farger på fonte, men jeg finner ikke noe som passer til siden. Colormatch!! Kanskje det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Blå, svart, hvit og grå tekst? Det er to for mye det... Oppsettet _kan_ bli stilig, men akkurat nå funker det ikke, grunnet at det blir altfor vanskelig å lese teksten. Det ser du sikkert selv og at når den grå teksten går enda mer i et med bakgrunnen så ser man ganske enkelt ikke hva det står der. Siden skal sikkert midtstilles når du får fiksa problemene, det kommer til å gjøre den bedre. Rammen som går rundt menyen gjør at det blir en dobbeltramme på sidene der menyramme møter sideramme. La de gå i hverandre. Var jeg deg ville jeg kuttet bakgrunnen, eller i hvert fall gjort det mindre synlig, slik at det i hvert fall gikk å lese brødteksten. Og den blå linkfarger burde byttes ut omgående med noe som finner igjen i resten av siden. Bakgrunnsfarge i innholdsrammen og bakgrunnsfarge for resten av siden burde kanskje også være to forskjellige farger? hvis du ser litt på koden, ser du at det ikke er frame, men det er fast i bildet. og siden skal midtstilles ja, men jeg finner ikke ut hvordan. margin:0 auto; text-align:left; det funker ikke^^. jobber med saken på å endre farger, men jeg finner ikke ut hva som passer. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 det som var teit med colorpalet tingen, var at du ikke kan skrive hex der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 det som var teit med colorpalet tingen, var at du ikke kan skrive hex der. http://colormixers.com/mixers/cmr/ Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) det går her edit: polecat kom først Endret 20. november 2004 av N* Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 sjønner ikke jeg.... finner ike ut hvordan midtstille en div. må jeg bruke float da eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det må da for f* være lov å lete før man spør. Dette spørsmålet kommer jo opp daglig. Siden jeg er så "snill": http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=331358 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Check it! - #3 Endret 22. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 sorry da... trenger ikke hisse seg opp Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vær så snill: sett litt padding på innholdet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå