Patience Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Dere som bare er negative; se bort (erter bare) Nå har siden http://www.finnerikkeserver.net vært oppe en god stund. Og den har vært igjennom endel forandringer. Jeg har blant annet gjort det til en portal, jobbet mye med å lette oversikten over forumdelen, samt at jeg har lagt inn et album brukerene kan disponere selv. Altså opprette sitt eget fotoalbum tilknyttet til profilen sin. Nå ønsker jeg at dere - spesielt voksne - skal ta en vurdering av siden min og fortelle med hva dere fikk inntrykk av. Herunder hva dere mener helst før ha vært endret, fjernet etc. Og, obs! Jeg vil ikke ha bare negative tilbakemeldinger. Ren slakt slik det har brukt å bli når noen spør etter synspunkter synes jeg er svært desmotiverende og lite konstruktivt. Dette skal være, og er, en side for tidsfordriv. En side om det som er godt her i livet. Ikke som alle andre sider. Har mange kategorier, og mange av dem er ikke like, men kommer under "nytelse og moro" Som feks nye en cognac da det også er litt om alkohol der. Kom igjen, vær litt snille også da. Gi meg tips om hva som burde vært forandret på, samt hva dere synes er bra og som jeg burde beholde. Desverre må du være registrert for å kunne se innholdet på siden. Men du slipper å måtte bekrefte adressen din i epost. For å lage en midlertidlig adresse kan dere regge dere med HW1, HW2 etc. Så sletter jeg dem etterhvert som dere er ferdige. Bare slik at man ikke sitter igjen med masse brukere i medlemslisten som egentlig ikke ER medlem. Eller.. logg dere på med å bruke følgende passord: - Brukernavn: hw - Passord: hw NB! Vet ikke om profilen takler flere pålogginger samtidig. Endret 20. november 2004 av Patience Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Først vil jeg bare si at hvis jeg ikke finner noe positivt med siden din, så skriver jeg heller ikke noe positivt. Og hvis du ikke klarer å motta kritikk, så har du vel egentlig kommet feil sted. For å si det sånn, det er ingen her inne som slakter en side for å være slem, de sier kun sin personlige mening, så er det opp til deg å se på det samlede kritikken for å oppnå en objektiv mening om siden din... Oppsettet var i grunn ganske standard, det fungerer jo helt greit, men det gir litt preg av en "masseproduksjon", og gir ikke et personlig preg eller identitet. @-ene på menyen falt ikke i smak hos meg, hva står de der for? Menyen ble også litt open og tynn. Kunne gjort litt mer tydelig, slik at den var enkel å finne. Headeren var litt anonym, den faller liksom tilbake for resten av designet. Det ble liksom litt for mye for øynene å holde styr på... Tror siden kanskje hadde gjort seg bedre hvis den hadde vært litt smalere, det blir litt mye informasjon i bredden. Da kunne du kanskje fått headeren midtstilt og den teksten et annet sted? Det finnes sikkert mye positivt å, for eksempel at siden var lett å lese på, men du burde heller ta til deg kritikken på en bedre måte, da blir også siden bedre etter hvert Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Enig i mye av det Sigmoideus skriver... Menyen er vanskelig å finne, trodde det var linkene @ som var menyen ved det første.. Ble alt i alt litt rotete etter min mening, hva med å gjøre midtfeltet en hel boks(om du skjønte noe av det jeg sa der ) Meny, linker osv ble kanskje litt for klumpete og store? FmNorge.com er den siden jeg tenkte på først når jeg så siden din..men jeg mente ikke at du skulle kopiere den nå Er da i hvert fall min mening, gjør hva du vil med dem Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Så veldig bra ut det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Takker for tilbakemeldingene! Mulig dere har et poeng angående selve portalen. Spesielt de @'ene liker jeg ikke selv. Men dette er en ferdiglaget portalløsning. Jeg har forandret endel på scriptet men ikke alt. Så kan se om jeg eventuelt bytter portal. Videre var det ingen synspunkter på forumdelen merket jeg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Så veldig bra ut det Konstruktiv kritikk er en fin bil Standard-oppsett. Ligner på alle andre sider med en eller annen ferdig-portal. Antar det går an å endre/lage template? GJØR DET! Som alle andre PHPnuke-lignende scripts er det spaghettikode ala Frontpage '97 Innholdet.. Blog-lignende tekster, linker til andre nettsteder, linker til forumet. Ikke så fengende for å si det mildt :\ Ren slakt slik det har brukt å bli når noen spør etter synspunkter synes jeg er svært desmotiverende og lite konstruktivtNegativ kritikk er det eneste som peker på det som bør rettes på, ergo er det umulig å gi konstruktiv kritikk samtidig som den bare skal være positiv. Alt-i-alt får jeg inntrykk av at dette bare er en glorifisert blog+forum-løsning. Intet spesifikt tema på innholdet, og siden i seg selv inneholder ingenting annet enn noen små blog-innlegg og linker til andre sider. Skal du ha forum, så lag et forum. Skal du ha blog, så lag en blog - ikke prøv å lag alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hmm.. Takk for gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå