Gå til innhold

Er mannen riv ruskende gal når han påstår at dette er billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raskt beregnet kan jeg ikke se noen grunn til at denne maskinen er verd mer en 7500-9500 Nkr. For å vurdrere prisen eksakt/grundigere trengs spes. på komponentene.

 

Sansynligvis er salget uten noe form for garanti på varen.(helmaskin) Garanti på komponentene kan nok dekke noe, men da bare etter produsentens bestemmelser. Trenger da kvitteringer osv.

Lenke til kommentar

Quote:


DuTTZi skrev (2002-05-28 14:50):

Hysj. Denne annonsen var ikke beregnet for data-friker som kan noe! By the way, dette var kun et eksperiment for å se hvor mye folk vil betale.


 

M.a.o. du er ute etter å prøve å lure noen. Dårlig gjort mener .no jeg.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 14:50, DuTTZi skrev:

Hysj. Denne annonsen var ikke beregnet for data-friker som kan noe! By the way, dette var kun et eksperiment for å se hvor mye folk vil betale.


 

Er det sånn at denne anonsen er falsk?

Da bør den vel fjernes så fort som mulig!!!

Lenke til kommentar

Denne annonsen er ikke falsk. Hvis jeg får bud så selger jeg, men siden jeg ikke forventer noe så vil jeg karakterisere det som et "eksperiment"

 

Quote:


Ti_Con_XZ:

Hva tror denne personen om oss at vi ikke vet noe om data?? Det er jo en grund til at vi bruker denne siden da.


Jeg har aldri sagt at dere ikke kan noe om data. Hvis du leser teksten litt nøyere så ser du hva jeg mener!

 

[ Denne Melding var redigert av: DuTTZi på 2002-05-28 18:58 ]

Lenke til kommentar

Det er skremmande kva folk kan få seg til å forlange for ein del ting. Eksemplevis på ei oppslagstavle på NTNU såg eg ein dag ein Pentium 100 sak, 1,2GB disk, utan skjerm eller slike ting, riktignok med ein del RAM, men han skulle ha 3000 spenn! Og denne fyren studerte informatikk, så han burde ha litt peil.

Rett som det skvett er det og avertert 2-300MHz maskiner til rundt 4000. Det er jo fullstendig bak mål....

Lenke til kommentar

Det er nesten sånn at jeg vil stemple denne maskinen som "svindel". Og man er ikke så smart når man prøver å svindle noen som bruker denne siden her.

 

På QXL så er det større mulighet at man får solgt den.

 

Det var også litt lite informasjon om maskinen egentlig, for alt jeg vet så kan det vel være en:

Duron overklokket til 1,33 Ghz med 640 PC100 SDRAM...

 

Husk... Nettverkskortet er for bredbånd... så da er det vel en 10mbits nettverkskort? I et lekert og romslig kabinett? Ja, vel? en Aopen HQ45 ? og husk, det er Geforce 2 ULTRA (med CAPS).

 

vær rask = ikke spør venner om råd

 

ja, billig penge... løgn løgn løgn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...