antiloop Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ja han må være det! http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Det er jo mulig å få bedre ferdig PC-er med skjerm for 10 lapper! Hvis han får 14.000 for denne da skal jeg jammen spise tastaturet mitt!!! Happy sale!!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 HAHAHAHAH...er det mulig, får jo sinnsykt mye bedre pc for den prisen da. btw...lær deg å paste url'ene da, føkker opp hele designet her. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Veldig optimistisk prisforlangende :smile: Alt er jo tilsvarende eller bedre på maskinen som PSdata selger for kr 10495,-. Den inkluderer til og med en 17" skjerm! (bortsett fra optisk mus, og litt mer ram som sikkert er sdram) Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hysj. Denne annonsen var ikke beregnet for data-friker som kan noe! By the way, dette var kun et eksperiment for å se hvor mye folk vil betale. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Raskt beregnet kan jeg ikke se noen grunn til at denne maskinen er verd mer en 7500-9500 Nkr. For å vurdrere prisen eksakt/grundigere trengs spes. på komponentene. Sansynligvis er salget uten noe form for garanti på varen.(helmaskin) Garanti på komponentene kan nok dekke noe, men da bare etter produsentens bestemmelser. Trenger da kvitteringer osv. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: DuTTZi skrev (2002-05-28 14:50):Hysj. Denne annonsen var ikke beregnet for data-friker som kan noe! By the way, dette var kun et eksperiment for å se hvor mye folk vil betale. M.a.o. du er ute etter å prøve å lure noen. Dårlig gjort mener .no jeg. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 14:50, DuTTZi skrev:Hysj. Denne annonsen var ikke beregnet for data-friker som kan noe! By the way, dette var kun et eksperiment for å se hvor mye folk vil betale. Er det sånn at denne anonsen er falsk? Da bør den vel fjernes så fort som mulig!!! Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hva tror denne personen om oss at vi ikke vet noe om data?? Det er jo en grund til at vi bruker denne siden da. Og uansett en slik PC får du bare solgt i BA (en avis). Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Denne annonsen er ikke falsk. Hvis jeg får bud så selger jeg, men siden jeg ikke forventer noe så vil jeg karakterisere det som et "eksperiment" Quote: Ti_Con_XZ:Hva tror denne personen om oss at vi ikke vet noe om data?? Det er jo en grund til at vi bruker denne siden da. Jeg har aldri sagt at dere ikke kan noe om data. Hvis du leser teksten litt nøyere så ser du hva jeg mener! [ Denne Melding var redigert av: DuTTZi på 2002-05-28 18:58 ] Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 du kan det å markedsføre deg for de stakkars elkjøp-kundene.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 ingen kan nekte han å prøve seg,kan jo være heldig å få den prisen selv om den er stiv. Kjetil Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det er skremmande kva folk kan få seg til å forlange for ein del ting. Eksemplevis på ei oppslagstavle på NTNU såg eg ein dag ein Pentium 100 sak, 1,2GB disk, utan skjerm eller slike ting, riktignok med ein del RAM, men han skulle ha 3000 spenn! Og denne fyren studerte informatikk, så han burde ha litt peil. Rett som det skvett er det og avertert 2-300MHz maskiner til rundt 4000. Det er jo fullstendig bak mål.... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 lol, Brage Kraft Breivik ass.. Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Tror en 233mhz ligger på ca 1200.- uten skjerm hos greentech, som er en diger sjappe med ca 10.000pc er inne (brukt) sånn det var litt reklame for greentech idag... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: "nettverkskort for bredbånd" Trodde alle nkort var for det jeg Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 lol det er blodpris,1.3giga tbird er ikke verdt mye idag den PC-en der er verdt rundt 6000kr Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 nei det er noe spes med de nettverkskorta fra elkjøp og expert. heldigvis har vår mann på bruktmarkedet fått med seg dette. hehe [ Denne Melding var redigert av: Noldus på 2002-05-28 22:14 ] Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Som Kjetil sa, det er lov å prøve seg. Man trenger ikke ha dårlig peiling på data bare fordi man overpriser varene man selger. Kan jo alltids håpe at en stakkars pensjonist slår til. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hehe, jeg bare ler mens jeg sender annonsen til forbrukerrådet :smile:. Neida, lykke til med salget. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det er nesten sånn at jeg vil stemple denne maskinen som "svindel". Og man er ikke så smart når man prøver å svindle noen som bruker denne siden her. På QXL så er det større mulighet at man får solgt den. Det var også litt lite informasjon om maskinen egentlig, for alt jeg vet så kan det vel være en: Duron overklokket til 1,33 Ghz med 640 PC100 SDRAM... Husk... Nettverkskortet er for bredbånd... så da er det vel en 10mbits nettverkskort? I et lekert og romslig kabinett? Ja, vel? en Aopen HQ45 ? og husk, det er Geforce 2 ULTRA (med CAPS). vær rask = ikke spør venner om råd ja, billig penge... løgn løgn løgn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå