Zjaxy Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 en kompis av meg dreiv å kødda med meg på msn netopp... slik: Morten: hei David: Hei David: Jeg er homo! Morten: np.. ikke sant.. det var ikke jeg som skrev det med homo. han kunne skrive med mitt nick og min addresse men bare til meg da... så jeg bare lurte på om det var noen som hadde dette programmet evt en link Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 en kompis av meg dreiv å kødda med meg på msn netopp... slik: Morten: hei David: Hei David: Jeg er homo! Morten: np.. ikke sant.. det var ikke jeg som skrev det med homo. han kunne skrive med mitt nick og min addresse men bare til meg da... så jeg bare lurte på om det var noen som hadde dette programmet evt en link hmm hørtes litt ut som trillian kødding.. kan i hvert fall gjøre noe lignende der... Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 han kunne jo ha byttet navn imens=? så du etter det elr? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Programet heter msndiscovery og kan brenne i helvette! Det var mosom 1 gang, men ikke når alle driver å kødder med det der. Håper det vil komme noe som tetter igjen de hullene Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 lol det programmet heter Messenger discovery. Vil du ha det så har jeg lagt det ved i denne posten Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 takker folkens... nå skal morten få smake !!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan gjør man det i programmet? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 MM!!! samma spør jeg om skjønte ikke en skit av det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg skjønte ingen ting av det så jeg uninstallerte det med en gang igjen. Dritt program... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du skriver !imitate text morten sier: text skjønner? i samtale vinduet..! Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 OMG!! dreit meg skikkelig siden morten hadde det programmet også så kom det mitt nick selv om jeg skrev !imitate Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 flyttes til programvare Lenke til kommentar
dmx Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=327065 Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) det programmet der funka ikke hos meg, etter jeg instalerte det fikk jeg ikke logga på. men når jeg fjerna det funka det igjen Edit: funker nå, måtte bare fjerne no proxy server innstilinger som hadde dukket opp av en eller annen grunn... Endret 20. november 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Eeeh, jeg kan ta imitate på andre som også har det. Kommer riktignok "!imitate blablabal" hos meg, men hos han andre kommer det bare det som faktisk skal komme. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Adder en feet plugin til MSN Plus også, kan beholde original size på bildet osv. Når du generater key finner du den her: Generate Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Eeeh, jeg kan ta imitate på andre som også har det.Kommer riktignok "!imitate blablabal" hos meg, men hos han andre kommer det bare det som faktisk skal komme. Ja, folk ser ikke du skriver !imitate lol de får bare opp morten sier: lol den md som du får, den ser ikke de andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå