re0gr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg leste i PC Gaming world, om ett lyd kort fra TerraTec(info) for ca 200kr siden jeg har intergrert lydkort på dataen min så tenkte jeg att.. jaja hørtest ikke så verst ut... dessuten så støtta d mye som SoundBlaster osv, Noen som vett om dette er vert pengene eller om jeg skall satse på ett litt dyrere ett? Lenke til kommentar
jarre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei Ta en tit hos PSDATA, de har Audigy 2 ZS bulk til 515kr nå. Det er sinsykt mye lyd for pengene!!!!!! Har akkuratt instalert den rått!!!! Bare et forslag... Hilsen Jarre Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 okey... vell takk for d... har sett på de.. men har liksom ikke hatt råa.. men NÅ =D Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei Ta en tit hos PSDATA, de har Audigy 2 ZS bulk til 515kr nå. Det er sinsykt mye lyd for pengene!!!!!! Har akkuratt instalert den rått!!!! Bare et forslag... Hilsen Jarre Du kan vell ikke ha stort behov eller peiling hvis du mener at det lydkortet er bra når du ikke har fått til DTS en gang! Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Hei Ta en tit hos PSDATA, de har Audigy 2 ZS bulk til 515kr nå. Det er sinsykt mye lyd for pengene!!!!!! Har akkuratt instalert den rått!!!! Bare et forslag... Hilsen Jarre Du kan vell ikke ha stort behov eller peiling hvis du mener at det lydkortet er bra når du ikke har fått til DTS en gang! DTS ? Lenke til kommentar
Janock Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) LOL da.... asså h3rr3gud da lzm - CR34T1VE??? d zUg lzm m4x d4!! s4ts på d H3R du!! kjøpt3 d i går, og d så S1NNSYK br4 lyd i d!! døsbr4 lzm Endret 23. november 2004 av Janock Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hei Ta en tit hos PSDATA, de har Audigy 2 ZS bulk til 515kr nå. Det er sinsykt mye lyd for pengene!!!!!! Har akkuratt instalert den rått!!!! Bare et forslag... Hilsen Jarre Du kan vell ikke ha stort behov eller peiling hvis du mener at det lydkortet er bra når du ikke har fått til DTS en gang! DTS ? Dts kan du lese om her, (dårlig info men gidder ikke å lete så lenge Lydkorte ditt støtter dts! Endret 23. november 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå