Chatrine17 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Klarer ikke å funne ut hva jeg skal velge. Kortet skal koste under 1000 kr. Skal ikke brukes til overklokking eller andre avanserte ting. Skal kun bruke maskinen til lyd/bilderedigering samt surfing. Har ellers funnet ut at jeg skal ha en Seagate barracuda S-ATA harddisk på 160 GB. Takker for svar! Helst med begrunnelse for forslag... hilsen Chatrine Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 socket 754 eller 939? har du skjermkort fra før? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 vist du ikke har kjøpt prossesor/ramm enda, anbefaler jeg en av pakketilbudene til komplett.no (vet ikke om andre nettshopper har det samme).. tener noen hundrelapper på de pakketilbudene (dvs amd64, socket 754, og ram som passer til en lavere pris en hva de enhetene ville kostet seperat) Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 socket 754. Har ikke skjermkort nei. Har kun skjerm, mus, tastatur og trådløstnettverkskort foreløpig.... prøver å bygge pc ...men sliter med å finne fram i komponentjungelen... Skal sjekke ut de pakketilbudene, har ikke sett de før... Er ABIT KV8 pro et kort å gå for??? Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Pakketilbud? Mener du for hele PC'er? Eller "pakke" med prosessor og RAM? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 da bør du gå for et pci-e skjermkort og et nforce4-hovedkort...se linken i signaturen min for mitt forslag! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå må man vente litt på nForce4. I tillegg må man se på budsjettet. Tror ikke det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå