el_cash Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Off topic: _Talon_, de musene i bakgrunnen der, prøver du å parre dem? Du får ikke flere logitechmus på den måte, skjønner du. Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Off topic: _Talon_, de musene i bakgrunnen der, prøver du å parre dem? Du får ikke flere logitechmus på den måte, skjønner du. Hehe, nei... Men hvis du så etter kunne du svakt se at min MX500 har grønn ledd Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hehe, nei... Men hvis du så etter kunne du svakt se at min MX500 har grønn ledd Hvordan har du fikset dette? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) sjokoladene fra netshop er best! Støttes. Endret 20. november 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Fekk radio eg og men eg fekk me en drops også!! Radioen funker den vettu.. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hadde den bare funket så Min funker glimrende. Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "100% Quality Warranty" Hø-hø.. Noen som vil tolke den eller? Lenke til kommentar
warillion Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 sjokoladene fra netshop er best! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Elendigste kvaliteten jeg noen gang har sett, ikke funka den heller Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Munngodt er best når man har handlet hardware og driver å installerer. Er så deilig å montere med candy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Munngodt er best når man har handlet hardware og driver å installerer. Er så deilig å montere med candy Får nesten lyst til å bestille noe fra Netshop nå.. håpe på sjokolade eller dropseske. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 sjokoladene fra netshop er best! Støttes. mmmmmm.... hval sjokolade *sikle* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har 5 slike jeg.. man fikk også kjøp de på Rema for en tid tilbake siden.. Lyset er vel strengt tatt den eneste og største fordelen på de ja. Radioen funke sånn passe Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fikk også en slik for 2-3 måneder siden.... har faktisk ikke prøvd den, men det er jo tanken som teller, så om den virker eller ikke: Det driter jeg i. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har to sånne radioer. Men dette er jo gammelt nytt, de har jo gjort dette siden i sommer. Men droppsene var like udugelige. ... nei, dropp det tullet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 sjokoladene fra netshop er best! Ser egentlig ikke vitsen med radioer. Dropp heller ekspedisjonsgebyret slik at vi kan bestille ting uten å komme opp i frakt på 150,- pluss. Skulle vært mulighet for å sende pakker som brevpost, vifter f.eks Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 sjokoladene fra netshop er best! Ser egentlig ikke vitsen med radioer. Dropp heller ekspedisjonsgebyret slik at vi kan bestille ting uten å komme opp i frakt på 150,- pluss. Skulle vært mulighet for å sende pakker som brevpost, vifter f.eks Støttes på begge punkter! Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har en jeg også, men den funker ikke. Er sikkert slik at bare ca 75% av alle radioene de sender ut fungerer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 tror neppe de velger ut hvilken radio som funker eller ikke funker Jeg har fått forklart at radioen har INGENTING med hverken gebyerer eller noe som hellst.. den fører ingen ekstra kostnad for oss kjøpere Lenke til kommentar
friskies Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ikke klag på no` som er gratis Microplex: Hvorfor ikke sende med en 512Mb MP3-spiller istedet? Hehehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå