Asus Radeon 9800XT Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Når jeg starter opp dataen kommer oppstartsbildene fram, men så for jeg kommer inn i windows så slår skjermen seg av (den vil ikke vise skjermbildet) Hva skal jeg gjøre??? Ønsker svar snarest. Alle meldinger mottas med takk.' Mvh: Thomas Lenke til kommentar
shakur Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hørs ut som om at det kan være et driver problem, prøv og start opp maskinen i sikkermodus og innstaller nye drivere for skjermkortet, eventuelt rull tilbake gammel driver. Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan setter jeg den i sikkermodus har glemt det? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan setter jeg den i sikkermodus har glemt det? Trykk på f8 under oppstart, er det på mitt hovedkort vertfall... Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Vet ikke hva jeg skal trykke det funket ikke med F8 Forslag? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 F8 skal fungere. Hold tasten nede til maskinen starter å pipe. Så skal du få fram valget om sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Flyttes til windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå