mrmattis Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har i dag bestilt Canon S40 fra IT-Butikken, pris 6387,50 kroner inkl. porto/oppkrav. Jeg lurer nå på om det er noe særlig forskjell på minnebrikkene, eller om jeg trygt kan gå for rimeligste type ? Det er snakk om en brikke på 128mb, og kameraet vil bli brukt som ett allminnelig familiekamera. PS! Hvilken oppløsning er vanligst og bruke på dette kameraet, ved "normal bruk" ? Mvh, mrmattis (Som venter spent på sitt første kamera:-) [ Denne Melding var redigert av: mrmattis på 2002-05-28 15:55 ] Lenke til kommentar
jonarnes Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer med nytt kamera. Er sikker på at du blir fornøyd ! Det er jo et skikkelig Canon kamera. Jeg anbefaler RIdata som er en av de raskeste kortene som kan en kan få tak i. Både billige og bra! Se: http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/ Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 2 stk. RIdata 128mb kort, er nå bestilt. Takk for anbefalingen. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå