aleksander.xtreem Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei, jeg har lyst til å lage meg ett forum og lurer bare på hvor man kan få et gratis webhotell som støtter php og har mysql-base. Vil som sagt lage meg et forum og uten at det koster meg noe. Har veldig lite peiling på data og slikt så jeg spør dere wizards. Håper noen kan komme med et svar som hjelper meg:) Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ekke helt sikker hva du mener med php og mysql-base men vet om en halv-veis gratis side (kan oppgraderes til bedre for noen peng). www.runboard.com Lenke til kommentar
Turd_Ferguson Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Et fint gratis forum finner du her www.phpbb.com Ellers så kan du få en gratis database wwww.freesql.org Gartis webhotell med php-støtte: www.start.no Har testet forumet selv, gikk ganske greit å sette opp. Finnes også ferdige skins som du kan legge på. Når det gjelder databasen så er det vel ikke ment til komersiellt bruk. Kommer du til å ha mange brukere bør du kanskje finne deg et webhotell. Eksempel på rimelig webhotell B-one Der har du noen linker som kan hjelpe deg igang Turd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå