-klikkert- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Noen som vet om dette hovedkortet vil funke med denne RAM'en??? Har også et annet spørsmål. På den samme siden står det "OBS! Kortet kan ikke kjøre 512DDRCV400 i DualChannel." noen som kan forklare meg hav det betyr?? Håper på svar med folk som har erfaringer Endret 20. november 2004 av -klikkert- Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ingen som kan svare meg på noen av spørsmålene mine? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg vet ikke om OCZ fungerer til det hovedkortet, men skulle ikke være noen grunn til at det ikke funket "OBS! Kortet kan ikke kjøre 512DDRCV400 i DualChannel" betyr at du ikke kan kjøre Corsair Value brikker på hovedkortet. Det stemmer. Jeg kjøpte 2x512 Corsair Value brikker til akkurat det hovedkortet. Maskina starta ikke opp, og det kom en fæl alarm-lyd fra høyttalern Jeg skal bytte de brikkene i Kingston Value ram istedet tror jeg, i allefall viss jeg får benyttet angre/retur retten... Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ok takk for svaret Hadde vært toppers med noen flere svar da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå