Bjørn_H Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har akkuratt montert pcèn min og denne beskjeden kom opp: CPU is unworkable or hars been changed. Please recheck CPU soft meny Hovedkortet mitt er Abit AT7 og prossesoren Athlon XP1800+ Takker på forhånd Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei ! Du må nok inn i Soft Menu i BIOS for å sette rett CPU hastighet. Som regel kommer man inn i BIOS ved å trykke DEL under oppstart. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har dette tastaturet Logitech Cordless Desktop Optical PS2/USB Virker dette tastaturet i Biosen? Når jeg trykker DEL skjer det ikke noe. Må man gjøre noe i Biosen for at tastaturer skal virke? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har aldri brukt trådløse tastaturer selv, så hvordan dette virker vet jeg ikke .. :smile: Men det kan jo hende du må bruke en annen tast for å komme inn i BIOS . Sjekk i manualen. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det er ikke sikkert det virker i BIOS nei! Jeg har også et trådløst og det funker ikke hos meg. Har du ikke et vanlig med kabel da som du kan bruke i BIOS ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hva? virker det ikke i BIOS? Vel ikke lol for de det gjelder, men at et trådløs tastatur ikke funker i BIOS er jo litt gay... Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 14:33, Bjørn_H skrev:Jeg har dette tastaturet Logitech Cordless Desktop Optical PS2/USB Skulle ikke ha noen betydning, men du må aktivere sender/mottaker ( jeg bruker iTouch, og der er en knapp på hver enhet man trykker i rekkefølge ). - ville ha prøvd PS2-koblinga først også, siden USB-enheter kanskje ikke er aktivert i Bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå