Barry White Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei! Jeg har problemer med å få alle tre harddiskene på mitt P4P800-E Deluxe hovedkort til å virke. De to på SATA1 og SATA2 virker, men ikke den på SATA RAID1. det er i alt 4 slots på hk og tre harddisker jeg har. Alle er Western Digital, og har jumpere. Jeg spurte Asus og Western Digital. Asus sa jeg skulle oppdatere bios, noe jeg har gjort, og Western Digital sa jeg skulle fjerne jumperne, noe som jeg også har gjort. Jeg har "Configure SATA as RAID: No" under IDE Configuration i bios, pga at jeg ikke skal ha raid. I windows tenkte jeg at jeg skulle prøve med FastTrak 378ATA driver istedenfor 378RAID, men da ble det feilkode 10 og det funka altså ikke. Nå synes jeg at jeg har prøvd mye, det funker altså ikke, men jeg VET en ting. Det funka før! Dette er en serverpc der diskene tas ut og inn, og da alle var i for et par uker siden, fikk jeg det til å virke, hva jeg gjorde, har jeg ingen peiling om :S Kan noen vennligst hjelpe?! Hadde vært SUPERT Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå