pcmannen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hei! Igår fikk jeg et virus som antivirusen min (ZoneLabs Security Suite) kalte for HTML.IFrame!exploit. Den sier at problemet er fikset, og at jeg må reboote. Da jeg gjorde dette tenkte jeg at problemet var borte. Men rett etterpå som kommer den samme meldinga fra ZoneLabs. Jeg prøver å finne ut hva slags virus det er, men finner det ikke ut Noen som kan hjelpe meg? Noen som også vet åssen jeg skal fjerne det? Endret 20. november 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
akh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 se her Den utnytter sikkerhetshull i IE, så skift nettleser (opera, firefox) eller sørg for å stramme inn sikkerheten i IE. Scan maskinen din med antivirusprogrammet ditt, det burde fikse det? Fix fra microsoft her. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) OK, takk.. Det ser ut som antivirusen tok det nå, og jeg har bytte nettleser til Firefox Endret 21. november 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå