Novec Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Quote: On 2001-11-06 09:21, H_Bozz skrev:Hehe, nå blir det på tide å kjøpe maskina.. alle delene er akkurat kommer ut nå! :smile: Begynner å nærme seg, pressemeldingene lover i alle fall godt. Et par uker til så har jeg kanskje et skikkelig hovedkort å bruke! Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hei Eudoxos! Er det greit om jeg bruker forslaget ditt "Wet Dream" på min maskin. Har allerede hatt en stor lekasje. Måtte kjøpe nytt hovedkort, CPU og DVD-rom. Jeg synes den har fortjent det navnet da. Er du ikke enig? Det er faktisk det beste navnet av forslagene her, selv om du ikke mente det helt seriøst! Har tenk å lage en stor reportasje om maskinen; så det er fint om jeg får tilatelse til å bruke navnet "Wet Dream"! PS. Det eneste som ble ødelagt av vannet var faktisk DVD-spilleren; resten ble destruert av varmen når CPU mistet kjølinga si. Folkens pass på å kjøpe vannpumpe av bra kvalitet! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hei CannoliBoy.. Har dykk på overklokking.no bestemt dykk for namnet på "dream maskina" dykkar? Kanskje kalle maskina Dream Maskin ? :wink: Og til qwerty. Om det hadde skjedd med mi maskin trur eg at eg hadde kalt maskina for NigHTMaRe :wink: Virker ikkje spesielt kjekt å få ein del komponenter øydelagt..For ikkje å snakke om heile pcén.. Lenke til kommentar
sof Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg stemmer for forslaget tidligere i denne diskusjonen, Nusse eller eventuelt Nusse II. :smile: _________________ sof "Svaret er 42" [ Denne Melding var redigert av: sof på 2001-11-16 08:52 ] Lenke til kommentar
sof Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 oops [ Denne Melding var redigert av: sof på 2001-11-16 08:51 ] Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jaa.. nusse :smile: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 SLARTIBARTFAST! Lenke til kommentar
Kane Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hva med Alice, Alice the Wondermachine, eller Wizard of Iz (siden det høres ut som om den blir ganske kjølig) Lenke til kommentar
Eudoxos Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Quote: On 2001-11-16 04:24, qwerty skrev:Hei Eudoxos!Er det greit om jeg bruker forslaget ditt "Wet Dream" på min maskin. Har allerede hatt en stor lekasje. Måtte kjøpe nytt hovedkort, CPU og DVD-rom.Jeg synes den har fortjent det navnet da. Er du ikke enig?Det er faktisk det beste navnet av forslagene her, selv om du ikke mente det helt seriøst!Har tenk å lage en stor reportasje om maskinen; så det er fint om jeg får tilatelse til å bruke navnet "Wet Dream"! Hehe.. Ja, det passet ganske så godt på din maskin. Bruk i vei du! Bare si ifra når du lanserer reportasjen din. -- Eudoxos Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Er tillhenger av Ironi. forslag: 1) 386 Deluxe 2) Amiga OX var bra, litt dout men. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Hva med "Regnemaskin"? Synes i grunnen det er ganske betegnende Lenke til kommentar
xonic Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Eller hva med "00overklokka, with license to extreme overclock". eller "payback 386" eller "((danger)) fast inside" Lenke til kommentar
Novec Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 Fikk plutselig et dumt innfall sjøl, sikkert værre enn de fleste andre her: 2002 Kjenner jeg meg rett blir den ikke skikkelig ferdig før 2002, og da kommer den til å være på omtrent 2000MHz x2. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Hva med 2000x2 :smile: Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Siden det er Cannoliboy sin box, hva med; CannoliBox ?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 CannoliBox høres veldig fristende ut, men det høres jo ikke direkte skremmende ut Burde vært noe litt spenstigere når hele artikkelserien skal publiseres på norsk og engelsk, forhåpentligvis med noen seriøse linker. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hva med SonicBoom... litt væl street fighter men kult alika'væl! _____________________________________________________ ja je er i fra hedmarken Lenke til kommentar
bakkus Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Må vel slenge meg innpå her je au. Fikk en idé: OX = Overclocking eXtreme, ikkesant? Hvorfor ikke fixe til en kul logo no' sted på den, der X'en "går over" i en K, og så prøve å smugle inn ".no" et sted der. Noen som skjønner? Overclocking eXtreme/OverKlokking.no Ser for meg at det kan bli ganske kult. Lenke til kommentar
kris10an Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hva med "Xtreme freshness"? Lenke til kommentar
Starblade Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Mange gode forslag så langt :smile: Hva med "The Tower of Terror" Eller "Twin Tower" (tvilling CPU'er) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå