Gå til innhold

Overklokking.no's Dream Machine

Novec

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2001-11-06 09:21, H_Bozz skrev:

Hehe, nå blir det på tide å kjøpe maskina.. alle delene er akkurat kommer ut nå! :smile:

Begynner å nærme seg, pressemeldingene lover i alle fall godt. Et par uker til så har jeg kanskje et skikkelig hovedkort å bruke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Eudoxos!

Er det greit om jeg bruker forslaget ditt "Wet Dream" på min maskin. Har allerede hatt en stor lekasje. Måtte kjøpe nytt hovedkort, CPU og DVD-rom.

Jeg synes den har fortjent det navnet da. Er du ikke enig?

Det er faktisk det beste navnet av forslagene her, selv om du ikke mente det helt seriøst!

Har tenk å lage en stor reportasje om maskinen; så det er fint om jeg får tilatelse til å bruke navnet "Wet Dream"!

PS. Det eneste som ble ødelagt av vannet var faktisk DVD-spilleren; resten ble destruert av varmen når CPU mistet kjølinga si.

Folkens pass på å kjøpe vannpumpe av bra kvalitet!

Lenke til kommentar

Hei CannoliBoy..

Har dykk på overklokking.no bestemt dykk for namnet på "dream maskina" dykkar?

Kanskje kalle maskina Dream Maskin ? :wink:

Og til qwerty.

Om det hadde skjedd med mi maskin trur eg at eg hadde kalt maskina for NigHTMaRe :wink:

Virker ikkje spesielt kjekt å få ein del komponenter øydelagt..For ikkje å snakke om heile pcén..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-16 04:24, qwerty skrev:

Hei Eudoxos!

Er det greit om jeg bruker forslaget ditt "Wet Dream" på min maskin. Har allerede hatt en stor lekasje. Måtte kjøpe nytt hovedkort, CPU og DVD-rom.

Jeg synes den har fortjent det navnet da. Er du ikke enig?

Det er faktisk det beste navnet av forslagene her, selv om du ikke mente det helt seriøst!

Har tenk å lage en stor reportasje om maskinen; så det er fint om jeg får tilatelse til å bruke navnet "Wet Dream"!

Hehe.. Ja, det passet ganske så godt på din maskin. Bruk i vei du! Bare si ifra når du lanserer reportasjen din. :)

--

Eudoxos

Lenke til kommentar

Må vel slenge meg innpå her je au.

Fikk en idé:

OX = Overclocking eXtreme, ikkesant?

Hvorfor ikke fixe til en kul logo no' sted på den, der X'en "går over" i en K, og så prøve å smugle inn ".no" et sted der. Noen som skjønner?

Overclocking eXtreme/OverKlokking.no

Ser for meg at det kan bli ganske kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...