Novec Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 Som flere av dere sikkert har fått med dere planlegger vi i Overklokking.no å lage en slags drømmemaskin i løpet av høsten. På grunn av hardware-tilgang kommer den ikke til å bli ferdig på en stund, men uansett trenger vi et navn - er det noen som har en god idé? Etterhvert som vi får noen gode forslag kan vi opprette en poll enten her på forumet eller direkte på Overklokking.no, vi får se hva som passer. Dette er uansett et noenlunde oppsett på maskinen: - 760MP-hovedkort (må vente på noe overklokkingsvennlig) - 2x 1,6GHz Palomino (når det kommer) - GeForce3 Ultra - 512-1024MB DDR RAM - Drift 0.8 (172W peltier) på GF3, kanskje også på hver av prosessorene avhengig av varmeutvikling - Vannblokk på CPU, GF3, chipset og kanskje RAM - Eheim 1060 vannpumpe - Bilradiator utenfor vinduet - Spesialbygd kabinett (såvidt påbegynt) Litt mer snacks og noen forandringer blir det nok underveis, men dette burde være nok til å sette deres kreative hjerner i sving :wink: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 Dere kan kalle den for Asgeir, for Asgeir er sjefen over alle sjefer :razz: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. september 2001 Forfatter Del Skrevet 6. september 2001 Du skriver "Tell me if I'm wrong" i signaturen din - trenger jeg si mer... Men det var jo hyggelig å få i alle fall ETT forslag - HINT, HINT!!! Lenke til kommentar
Flex Skrevet 7. september 2001 Del Skrevet 7. september 2001 Hva med Arnold? Skikkelig macho-maskin... Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 7. september 2001 Del Skrevet 7. september 2001 Quote: On 2001-09-07 01:22, CannoliBoy skrev:Du skriver "Tell me if I'm wrong" i signaturen din - trenger jeg si mer...Men det var jo hyggelig å få i alle fall ETT forslag - HINT, HINT!!! hehe :smile: Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 8. september 2001 Del Skrevet 8. september 2001 hmmz, navn på en drømmemaskin, drøm, drøm... må i alle fall ha et DAME navn...så er problemet en drømmedame...tjoff... Pamela? Britney? Jennfifer? Mange drømmedamer... Kornikova? hehe, nei, jeg vet ikke jeg... Finnes så mange navn ! Lenke til kommentar
Flex Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 En kjenning av meg kaller PC'en sin for Olga... Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 Får vel melde meg på her jeg også :smile: Hva med The Power eller The Monster? _________________ mvh Kjell Erik Budalen http://www.overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: kjekka på 2001-09-09 18:12 ] Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 Kanskje " Extreme " eller" (the) Exterminator kanskje!! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. september 2001 Del Skrevet 10. september 2001 Hva med "The PowerThrower!" eller "MonsterMachine!" eller no sånt? Do NOT underestimate the power of The_Hardware_Monster! Haha! :razz: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. september 2001 Forfatter Del Skrevet 11. september 2001 Tja, hadde det vært et vanlig fulltower kunne jeg jo kalt den det samme som maskina mi alltid har hett på LAN, PowerTower. Den kommer forresten til å se ut som et ganske kult tower når fronten er i ren børstet aluminium med et ovalt hull til 2x120mm nede og INGENTING annet :wink: DVD/brenner og kanskje PC Geiger kommer til å sitte i et separat lite kabinett, på samme måte som jeg har det nå. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. september 2001 Del Skrevet 11. september 2001 Hva med.... "Klompen" (Det er det jeg kaller printer'n min :smile:) (En QMS 2060 print system... svær klump... men jeg liker'n, særlig fordi jeg fikk den gratis (Takk for kassa til Fokus data...) Men dette hadde mindre med saken å gjøre.... Never mind... Nei, nå ble det mye tull på en gang... Lenke til kommentar
mr-alex Skrevet 12. september 2001 Del Skrevet 12. september 2001 Spray kabinettet rødt og kall den Big Red ... hehe. :wink: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. september 2001 Forfatter Del Skrevet 12. september 2001 Quote: On 2001-09-12 23:48, mr-alex skrev:Spray kabinettet rødt og kall denBig Red ... hehe. :wink: Trorikkedet, da får jeg bare assosiasjoner til Nebraska Cornhuskers og kaneltyggis... (har bodd på prærien et år) Forresten er det tabu å lakke børstet alu, og jeg har ikke tilgang til å anodisere det. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Et litt mer "seriøst" forslag fra min side... Kall den ..... -= Ramjet =- :smile: Du vet... de rakettmotorene de bruker på rakettfly som de setter hastighetsrekorder med innimellom og som gale russere monterer på biler og tordner over tundraen med i ca. mach 1.5......... :smile: Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Hvorfor ikke kalle monsteret noe sånt som ArcticWater. Lenke til kommentar
ebola Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 ikke artic water.. da kommer brus produsenten Mack og banker sint på døra.. de har nemlig mineral-vann som heter artic water :smile: Lenke til kommentar
zcribe Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 maskinen må jo hete noe sånt som xwvz89fy02 eller noe da.. er alltid fett med lange kryptiske bokstaver og tall :smile: Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Quote: On 2001-09-13 20:23, ebola skrev:ikke artic water..da kommer brus produsenten Mack og banker sint på døra..de har nemlig mineral-vann som heter artic water :smile: LOL! Hva med å bruke Artic Water i vannkjølinga :lol: Forslag: Tha overclocked box Lenke til kommentar
The_Inca Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Denne er bare for de over 18 :smile: Kall den Peter North....Mye sprut...burde passe...(de som ikke vet hvem det er bør sitte oppe litt lenger på kvelden og se på Canal+)..... :smile: PS. Ikke ta dette innlegget for alvorlig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå