Gå til innhold

iPod mini instalasjon

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

jeg har netopp kjøpt meg en iPod mini og under instalajonen, hvor jeg skal plugge inn iPod en for å konfiguere den så virker det ikke, jeg har prøvd både med usb og firewire. hvis jeg trykker avbryt går instalasjonen greit videre. men når jeg kommer delen hvor jeg skal instralere iPod updater så bare står den sånn i evigheter, og så får jeg feilmeldingen can`t mount kan noe hjelpe meg???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn i Device manager under System properties, og se om iPoden ligger der med utropstegn foran. Den må selvfølgelig være plugget i. Dobbeltklikk, og velg Update driver. La Windows søke automatisk etter driveren, også i Windows update. Den bør finne den som USB Mass storage device (eller noe).

Fikset dette for en venninne med PC senest i går.

MVH Audun

Lenke til kommentar

På den maskinen jeg prøvde på fikk jeg spørsmålet "Can Windows connect to Windows Update to search for software?" når jeg klikket på Update driver. OSet var Windows XP Home SP2.

Ikke at jeg vet om det er det som må til, men det fungerte i alle fall for meg.

MVH Audun

Endret av audunr
Lenke til kommentar

Søk etter usbstor.inf på harddisken din, og forsøk å bruke den som driver for iPoden. (c:\windows\inf\usbstor.inf, f.eks.)

Jeg installerte min iPod på en PC en gang, og da slet jeg også med dette. Men da holdt det å plugge den inn og ut noen ganger og starte på nytt før maskinen fant den.

MVH Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...