bææææææ Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Hei En kamerat har akurattt fått seg ny pc som jeg bestilte fra komplett. Spec: MSI K8N Neo AMD 64 3000+ 1024mb PC3200 ram 6800LE 160gb Sata Hansol 17" skjerm Problemet er at når han skrur på pc'en starter den men den lager et langt pip lyd, og skjerm led'en står bare å blinker? Hva er dette Lenke til kommentar
Ender Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Ta fram hovudkortmanualen og sjå om du kan finna ut om pipelyden betyr noko. Dersom du ikkje finn ut av det på den måten, dobbeltsjekk om alle kablane står på rett plass på hovudkortet. Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Han fikk den ferdig installert fra komplett. Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Hei En kamerat har akurattt fått seg ny pc som jeg bestilte fra komplett. Spec: MSI K8N Neo AMD 64 3000+ 1024mb PC3200 ram 6800LE 160gb Sata Hansol 17" skjerm Problemet er at når han skrur på pc'en starter den men den lager et langt pip lyd, og skjerm led'en står bare å blinker? Hva er dette Den lange pipelyden kan bety mange ting. Se i bruksanvisninga. Tror det er CPU'en eller Rammen. Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Er det virkelig ingen som har svar på dette? ble litt skuffet............ Kameraten min er litt sur Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Hei har nå fikset på problemet: Komplett hadde satt en IDE kabel i klem mellom Skjermkort og HK, slik at skjermkortet ikke satt ordentlig i......... Sier bare at komplett burde skjerpe seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 haha, kanskje gi den et kurs også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå