lfc3 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heisann... dette er nok et litt vanskelig spørsmål har en bærbar pc med usb isdn,, altså isdn tilkoblet via. en usb port.. jeg har en driver til denne, og dn får jeg installert, men ser ikke ut som at fedora core 3(kjører d) finner usb enheten... noen som vet hva jeg ska gjør for at den ska finne denne? eller noen som vet hvor jeg kan lese om d? Hadde syns d var litt greit med internett,,, tenkte at visst jeg fikk te internett på linux, ville jeg nok bare bruke linux og ikke dele maskinen med windows slik som jeg gjør nå er glad for alle forslag/svar:) ps: r ganske imponert over linux, men syns d r dårlig med veiledning for usb Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan du gi URL til heimesida til drivaren? Er ikkje ein modul du må modprobe eller noko slikt? Lenke til kommentar
lfc3 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 skjønte d nå... må stresse litt, men tror d ska gå.... syns at linux bør få seg bedre usb støtte Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 USB-støtten er helt strålende. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 USB funkar som berre juling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå