Gå til innhold

Creative Live Player 5.1

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Har problemer med å få AC-3 lyd ut på SPDIF-utgangen(digital) til lydkortet. Har lyd..men den er ikke AC-3.

Kan noen fortelle meg hvilken kodek som kan gi meg Dolby Digital 5.1-lyd DivX-filer med AC-3 lyd?

Har prøvd Nimo Codec-pack...men gir meg ikke AC-3 lyd, kunde Dolby Surround. Får ei feilmelding på WIN32-fil ved full installasjon av Codec-packen på FAT32-partisjon(vet ikke hvorfor..fresh install).

Har et Image av XP(NTFS) hvor dette virker, men får ikke ting til å virke på en FAT32-partisjon.

Alle svar mottas med stor takknemlighet :smile:

WIN XP Pro(FAT32)

MSI KT3 ULTRA ARU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde lest spørsmålet så hadde du kanskje svart VELDIG annerledes. Selvfølgelig er det AC-3 kodet lyd på DivX-fila.

Forøvrig er problemet løst.

Man MÅ installere Creative Mixer for å få Dolby Digital 5.1 lyd ut på dititalutgangen.

Hvis ikke blir det bare vanlig 2 kanals stereo med Dolby Prologic.

Lenke til kommentar

Har gjort jobben min jeg.

Spm'et er om du egentli kunne latt være å svare på tråden da du ikke kan lese et spørsmål, enda mindre svare på det.

Litt dumt å komme med en guide på hvordan rippe dvd med AC-3 kodet lyd, når avi-fila ligger klar til bruk....MED Dolby Digital.

Å ser helst ikke at du kaller meg "gutten" din...hadde nok snørr i bambusen jeg før du var født.

Glemmer denne tråden nå...håper vi alle kommer sterkere tilbake senere :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...