Superbrain Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Noen som kan hjelpe meg med dette? Har problemer med å få AC-3 lyd ut på SPDIF-utgangen(digital) til lydkortet. Har lyd..men den er ikke AC-3. Kan noen fortelle meg hvilken kodek som kan gi meg Dolby Digital 5.1-lyd DivX-filer med AC-3 lyd? Har prøvd Nimo Codec-pack...men gir meg ikke AC-3 lyd, kunde Dolby Surround. Får ei feilmelding på WIN32-fil ved full installasjon av Codec-packen på FAT32-partisjon(vet ikke hvorfor..fresh install). Har et Image av XP(NTFS) hvor dette virker, men får ikke ting til å virke på en FAT32-partisjon. Alle svar mottas med stor takknemlighet :smile: WIN XP Pro(FAT32) MSI KT3 ULTRA ARU Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Du må ha AC3 lydspor i DIVX filen din. Du kan ikke få AC3 hvis det er bare stereo som er lagret i filen! http://www.doom9.org (se på "guides"), også forumer der kan gi noe mer info - hvordan man lager DivX filer med AC3 lyd osv. Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Hvis du hadde lest spørsmålet så hadde du kanskje svart VELDIG annerledes. Selvfølgelig er det AC-3 kodet lyd på DivX-fila. Forøvrig er problemet løst. Man MÅ installere Creative Mixer for å få Dolby Digital 5.1 lyd ut på dititalutgangen. Hvis ikke blir det bare vanlig 2 kanals stereo med Dolby Prologic. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=32494&forum=79 Les dette du.. Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Har lest "dette"..å så??? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Nei så flink du er da gutten min..... Nå prøv å bruk hjernen..sånn ja flink du er.. Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Har gjort jobben min jeg. Spm'et er om du egentli kunne latt være å svare på tråden da du ikke kan lese et spørsmål, enda mindre svare på det. Litt dumt å komme med en guide på hvordan rippe dvd med AC-3 kodet lyd, når avi-fila ligger klar til bruk....MED Dolby Digital. Å ser helst ikke at du kaller meg "gutten" din...hadde nok snørr i bambusen jeg før du var født. Glemmer denne tråden nå...håper vi alle kommer sterkere tilbake senere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå