Howard Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sportsspiller fra MSI MSI Mega Player 521 rettes mot de fysisk aktive av oss. Spilleren har både stoppeklokke, skritteller og radio med opptaksmulighet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 "Pedometer"? Hørtes litt suspekt ut Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 "Pedometer"? Hørtes litt suspekt ut hahahahhah Lenke til kommentar
notorled Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 "Pedometer"? Hørtes litt suspekt ut Kanskje jeg skal kjøpe en slik en til søsteren min? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 slår vel ikke så bra ann blandt nerdene her på forumet... :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg trener iallefall aktivt 3 ganger i uka..ikke at jeg har brukt for denne spilleren (primært styrke), men du skal ikke avskrive "nerder" sånn med en gang Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 kanskje det er dette som skal til for å få de som sitter på stolen og programmerer til å trene... styrke trening er tingen ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 styrke trening er tingen ja Ja, det er nesten like bra som styrketrening. Hvordan fungerer skrittelleren egentlig? Ved hjelp av rystelser? AtW Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan fungerer skrittelleren egentlig? Ved hjelp av rystelser? AtW ja den så litt snacksy ut... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kanskje det er dette som skal til for å få de som sitter på stolen og programmerer til å trene... ein skikkeleg nerd kjem bare til å hacke skrittelleren og legge inn at han har gått x antal km, så slepper han og gjer noko meir den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå