Gå til innhold

Skjermkort med to DAC'er?

Anbefalte innlegg

jeg skulle kjøpe hercules radeon 8500le pga fin tv out og toskjermsfunksjon, med så får jeg vite at jeg ikke kan spille dvd på den ene skjermen, mens jeg er på internett på den andre. Dette pga at kortet ikke har to DAC'er og ikke kan vise individuelle bilder på de to skjermene mine. Hvilke skjermkort lar meg gjøre dette? Og helst radeon8500...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quad.no har originalt ati 8500 LE til 1714 kroner inkl mva.

eneste problemet jeg ser er at det ikke har pal ut til tv´n din. Vet ikke hvordan dette vil virke inn på tv utgangen eller om den i det hele tatt vil virke på norske/europeiske pal systemet.

Dette vet kanskje noen andre?

Lenke til kommentar

Altså ikke to individuelle bilder med Hercules ( selv om man bruker dvi og analog-utgangen? )

Hva med ATIs egenproduserte da?

kan man se dvd på den ene og internett på den andre med aTi sine egne? ( problemet med hercules uten to dac, vil vel bli at hvis du kjører fullskjerm dvd avspilling, så vil denne fylle begge skjermene? eller? )

Lenke til kommentar

eg har eit orginalt LE utgave og det går fint å se film på tv`en og drive med andre ting på crt skjermen

men det er litt stress då må ta å strekke ut film bilde på eine skjermen. når eg har oppset med to skjermer atmed kvaranre

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 00:10, Roella skrev:

Altså ikke to individuelle bilder med Hercules ( selv om man bruker dvi og analog-utgangen? )

Hva med ATIs egenproduserte da?

kan man se dvd på den ene og internett på den andre med aTi sine egne? ( problemet med hercules uten to dac, vil vel bli at hvis du kjører fullskjerm dvd avspilling, så vil denne fylle begge skjermene? eller? )

Etterhva jeg har forstått er det BARE Harcules som operere med en DAC. Alle de andre 3. parts OG ATi (Seff. =)) har to DAC'er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...