ATi-Radeon Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 " Pizza buffet et sted osv?" Hvor? Søren at noen kan være så frekke å buffe en pizza! pizza-buffét, ikke buffet pizza. eheh ler jeg nå ;P men må få fikse det et sted i tr.heim Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 En halvkjent politiker ved navn Kristin Ravnanger kommer, Huffda, KrF. Jula for meg tilbringes hjemme med familie så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jula feires hjemme med familien og besteforeldre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Skal som alltid være masse med familien i jula, men i år skal typen min være med oss på julaften og det gleder jeg meg kjempemasse til! Skal feire selve julaften på gården til tante og onkel og det tror jeg blir kjempekoselig, gleder meg alltid som en unge til julaften!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Skal til grand kanaria(jaja, så vet jeg ikke hvordan det skrives ) jeg... Eller var det.. uhm, ugg. En eller annen kanariøy i alle fall Endret 21. november 2004 av Carl M Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Grand Canaria. Noen som har feiret jul i sydligere strøk før? Det tror jeg ikke jeg vil gjøre hvis det ikke er spesielle omstendigheter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skal gjøre matte. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skal gjøre matte. Pine seg selv i jula 'a gitt. Du må ha en eller annen god grunn? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skal gjøre matte. Pine seg selv i jula 'a gitt. Du må ha en eller annen god grunn? Mx Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mx Min "kjære" 2MX-lærer skal aldri få tvunget meg til å sitte med matteoppgaver når som helst. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Mx Min "kjære" 2MX-lærer skal aldri få tvunget meg til å sitte med matteoppgaver når som helst. Min kjære ma......ånei, kom på jeg kutta ut matten i år Livet er herlig Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Får juleferie den 10.desember, så jeg får mye tid å slå ihjel Lenke til kommentar
JMW Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hmm...juleferie fra 26. november jeg...hmm....lurer på hva jeg skal gjøre i 5 uker...hmmm.... Endret 21. november 2004 av JMW Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg får ferie den 17 desember. Skal selge juletrær i hele jula, men i dagene etter julaften blir det ferie, chilling, drikking og julebord tenker jeg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skal gjøre matte. Pine seg selv i jula 'a gitt. Du må ha en eller annen god grunn? Mx Du må bare være sleip så går MX helt greit. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 skal hjemm og kjede meg i nordnorge , så dvs at jeg ska drikke meg av støvlene på juleaftene , meg farfar og farmor . Weeeee , men det er jo der eg har vokst opp og så begynner di jo og bli gamle , så da ofrer men litt men til neste år trur eg at eg drar til et land der man ikke ferirer jul Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skal gjøre matte. Pine seg selv i jula 'a gitt. Du må ha en eller annen god grunn? Mx Du må bare være sleip så går MX helt greit. Kan så være, men jeg vil at alt skal være "inne". Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Blir vel en hel del familiesammenkomster. Skal feire på nyttårsaften (LES: drikke) og resten av tida blir det vel soving? Sikkert en del gaming også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Familiekrangel - Round 1. FIGHT! K.O! Endret 22. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå