vanilla ice Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heisann Som dere vet så nærmer jula seg med stormskritt, og folk begynner allerede nå å planlegge hva de skal gjøre før jul, på julaften og i dagene etter. Hva skal dere gjøre rundt juletider? Er jula noe dere gleder dere til eller ser dere på jula som unødvendig og kjedelig? Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 I jula skal jeg sitte å spille meg i hjæl på HL2:) Gleder meg til å åpne opp alle gavene og da....... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Må festing sikkert, og på nyttårsdagen skal allt gå i luxus Dress champanije (osv..) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skal feire jul hos familien til dama i Steinkjer. Nyttårsaften blir det tut å kjør. Har ikke drukket på 1mnd og skal ikke drikke før nyttårsaften. Da blir det en del å ta igjen Jo, og skal feire bursdag lille julaften.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 renne i slalom bakken Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den 5. desember skal jeg hugge av toppen av et juletre, pynte den, og ha den rommet. :---) Dette siden vi har et stygt, fake tre nede, som har hårete stamme, ikke drysser, og ikke lukter granbar. Dessuten er mitt mini fake-tre ølaga. :----( Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vi skal vel på hytten i kvamskogen med mindre de ombestemmer seg og skal ha det på min søster sitt nye hus. /me vil være på hytten igjen der det er omgitt av trollsk natur og..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg har ikke planlagt noe for jule enda. Jeg skal jobbe i romjulen, og egentlig julaften og nyttårsaften også, men skal avspasere. Regner med jeg skal hjem til foreldrene mine på julaften. Nyttårsaften vet jeg ikke. Tror jeg dropper å feire nyttårsaften i år. Endret 20. november 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Blir et par helvetesdager sammen med familie...urk.. Og så flykter jeg tilbake til Trondheim og folk jeg faktisk orker å være sammen med. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Forhåpentligvis får jeg muligeheten til å spille Halo 2 i dagene etter julaften Ellers er det vel det samme gamle, jul med familien. Lenke til kommentar
above Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Litt tidlig å tenke på dette enda kansje!? Men, men.. Jeg skal vel bare være hjemme i julen med familien og venner... vi får se.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tilbringer vel jula med familien og så blir det kanskje litt festing med kamerater vil jeg tro, ellers så skal madammen prioriteres høyt siden det er første jula hennes etter at forreldrene skilte seg:( Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skal vel hovedsaklig drive med alpint, data, data og modde... Gud veit hva mer jeg finner på. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hmmmm. Skal vi sjå. Jeg skal stå opp, gå på jobb, hjem så jobbe der, sove, så på jobb neste dag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 /me vil være på hytten igjen der det er omgitt av trollsk natur og..... !! Det hørtes jækla nice ut, må være digg å feire jul litt ute i ødemarken, fyr i peis og alt sånt. Ååå, stemning. Tror vi skal være her, kan hende søskenbarnet, typa, ungene og tanten min kommer. Første julen niesen min skal feire jul med oss. Det blir digg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ser at noen skal til tr.heim, kanskje vi skal lag et "julebord" hw-treff? Pizza buffet et sted osv? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 " Pizza buffet et sted osv?" Hvor? Søren at noen kan være så frekke å buffe en pizza! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 En halvkjent politiker ved navn Kristin Ravnanger kommer, familien min og henne spiser pinnekjøtt, åpner gaver, spiser hauger med juledigg, osv. Første juledag er det chilling og mer juledigg, mens vi andre juledag stikker bort til samme politikerdame får å spise juleskinke. Jula er flotte greier. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Skal til Midt-troms(home.ja) Og feire jul med bestemor og bestefar Jadda, ingenting er som jul i "Salangen". vakkert der! Endret 20. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 " Pizza buffet et sted osv?" Hvor? Søren at noen kan være så frekke å buffe en pizza! pizza-buffét, ikke buffet pizza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå