bujk Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Driver å ser etter en billig bærbar til søstra og fant denne på elkjøp : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text# Noen som har erfaring med denne? skal bare brukes til surfing og skriving. Eller burde jeg kjøpt meg en stasjonær pc til 4000,- og en LCD skjerm til 3000,- hva lønner seg her? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den er fin til surfing og skriving. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg Antar hun ikke spiller? For da går det sikkert bra.... Lenke til kommentar
bujk Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Nei, ihvertfall ikke no krevende spill. Men er det bedre for henne å kjøpe en stasjonær til 4000,- og en LCD skjerm til 3000,-? eller skal vi satse på denne laptoppen? Hvordan er ca levetiden på en sånn maskin? Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg ville ha satsa på laptoppen. Hvis hun ikke spiller er denne maskinen perfekt for henne... Den er ypperlig på surfing og skiving. Dessuten er det VELDIG greit å ha en laptopp som man kan ta med seg! En lik PC skulle jeg gjerne hatt i tillegg til min stasjonære jeg har nå... Endret 21. november 2004 av Bearclaw Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Du får jo alltid mere ytelse for pengene dersom du går for stasjonær. Bedre grafikk løsning, mere/raskere ram, større/raskere hardisk, osv. Så du får vurdere behovet for å ta den med seg. Dersom jeg skulle kjøpe så billig stasjonær, ville jeg heller gått for en rimelig crt, og lagt mere i maskinen istedet. Endret 21. november 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei, ihvertfall ikke no krevende spill. Men er det bedre for henne å kjøpe en stasjonær til 4000,- og en LCD skjerm til 3000,-? eller skal vi satse på denne laptoppen? Hvordan er ca levetiden på en sånn maskin? Bærbare er alltid dårligere kjøp enn stasjonære med tanke på ytelse. Mindre for pengene i utgangspunktet i tillegg til at de ikke kan oppgraderes. Portabiliteten koster. Har du/hun 500,- ekstra å legge i det? I så fall ville jeg vurdert denne bærbare Asusen opp mot den billigste Komplett kampanje-PCen. Legg på en brukandes 17' til 2500 for å ende på 7.5K. Begge, IMHO *mye* bedre kjøp enn Elkjøp-PBen du linket til. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Siden man får meir ytelse av ein stasjonær, i tilegg til at ein bærbar er vanskelig å oppgradere ville eg valgt den stasjonære. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Hmm... dette var ikke lett. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Siden man får meir ytelse av ein stasjonær, i tilegg til at ein bærbar er vanskelig å oppgradere ville eg valgt den stasjonære. Du mener altså at hun trenger rå ytelse for å surfe på nett og for å skrive litt? Nei, de bærbare som har blitt nevnt her er mer enn gode nok til det hun skal bruke den til. Dessuten er den bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå