salah Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Heisann! Topic sier det meste, etter at jeg har installert SP2 har Windows Installer klikka jeg får nesten ikke installert noen programmer! Jeg har prøvd å installere Windows SP2 på nytt men problemet er der fortsatt! Noen som vet hvordan jeg installerer/fikser Windows Installer på nytt? Takker hjertlig for svar! Med vennlig hilsen pavlion :) EDIT: Som dere ser på sig og avatar, så er jeg Linux-fan og bruker Linux til daglig og har ikke mye peiling på Windows Endret 20. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hadde samma problemet. Sletta SP2 jeg. Så ingen vits i det uansett. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 dersom du booter med winXp cd og følger vanlig innstallasjonsprosedyre vil du få opp et valg om å reparere eksisterende windows installasjon når du velger å innstallere på en disk som allerede inneholder windows. Da vil windowsfilene bli kopiert på nytt, men eksisterende innstillinger vil bli beholdt. Du må laste ned alle sikkerhetsoppdateringer på nytt etter reperasjonen. (Med mindre du bruker en win cd m/sp1 + evt sp2 til reperasjonen) Du kan også slipstreame innstallasjons-cd'en til å inkludere sp1 og sp2 før innstall. Link For SP1 er kommandoen /s i stedetfor Sp+ Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 dersom du booter med winXp cd og følger vanlig innstallasjonsprosedyre vil du få opp et valg om å reparere eksisterende windows installasjon når du velger å innstallere på en disk som allerede inneholder windows. Da vil windowsfilene bli kopiert på nytt, men eksisterende innstillinger vil bli beholdt.Du må laste ned alle sikkerhetsoppdateringer på nytt etter reperasjonen. (Med mindre du bruker en win cd m/sp1 + evt sp2 til reperasjonen) Du kan også slipstreame innstallasjons-cd'en til å inkludere sp1 og sp2 før innstall. Link For SP1 er kommandoen /s i stedetfor Sp+ Takker for hjelpen! Fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå