Master Casemod Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 skulle starte pcen her i dag...hadde akkurat sleeva kabelene mine og skulle skru på pcen. det starta å ryke iinni pcen. etterpå sjekka jeg å fant ut at det var hardisken som hadde tatt kvelden. hva har skjedd? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Se topic`en din du.. det har skjedd... skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 noen kabler som du har tatt isoleringen på eller noe slik at de har kortslutta? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 det kan være....at en sånn molexkontakt pinne ikke satt orntlig i og dermed kom borti en annen pin slik at det ble kortslutning. men får jeg igjen garantien på den slik at jeg kan få en ny hardisk? har en nå men den er eldgammel...6 gigabytes bare å treig som F. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror neppe du får igjenn en hd på garantien hvis du kortslutter stakkaren Når du driver slikt så kunne det ha vært en ide å se denne? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 tviler på at du får ny hdd ved å si det som skjedde... kan vertfall forklare å spør fint om du kan få dekke det på garanti Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) k...men jeg har en 300watt psu..., men jeg kjøpte et sånt sleeving kit til kablene der det følgte med sånne spesielle hunnkontakter....jeg kobla til en sånn i hardisken...da kortslutta det,,,men ikke bår jeg brukte en vanlig hvit en som er standar. har det noe å si på hvilken retning de to svarte jordlederne skal? er det liten sannsynlighet at jeg får igjen ny HD på garantien? kjøpte den på datakjeden Endret 21. november 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Få igjen på garanti? Du har jo selv rota det til. AMD ROKCS Intel + you Sucks ;-) Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 hæææ?.....min skyld at hardisken kortslutta...gi deg a!.... jeg starta pcen jeg...så begynte det å ryke fra hardisken.! får jeg vel finne på et eller annet for jeg har jaggu ikke skyld i at den HD'en kortsluutta ass ! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 høyres skummelt ut, eg har sånn qtec strømforsyning til serveren min sjølv om serveren min bruker lite strøm så bør eg vell skifte den ut *sukk* er ikkje greit Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du sier ingenting om hva som kortslutta, og hvor det er brent. Hvis du har kortslutta i molex kontakten er hd'n sansynligvis like fin. Bare skrape av det som er brent på koblingspunktet. Evt bytte sikkring i psu. Hvis den kortslutta fordi den lå på metall er det din skyld. Hvis det er en invendig kortsluttning dekker garantien. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 problemet er at det ikke er liv i hardisken den lukta brent tilogmed, så da er den vel dø Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) vel...det er ikke tegn til liv i den så det må ha vært en intern kortsluttning i den det kom røyk fra den og det lukta svidd ved strømtilførselen på HD'en så den er vel dau da jeg får vel igjen på garanti eller noe? Endret 21. november 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå