Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil skal du ha når du blir "stor"?


~Alex~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ha en Lexus RX400h

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...662&pos=2&tot=4

(Skal ha en annen farge)

 

Hybrid bil!!

 

Mye lavere bensin forbruk, enn de andre firehjulstrekkerene i samme prisklasse

Mye kjappere

 

Og ikke minst: MILJØVENNLIG

8453444[/snapback]

Hvorfor velge en bil med over 270 hk når du går etter miljøvennlighet ?

Utslippene for å lage disse bilene er også høyere enn for vanlige.

Lenke til kommentar
Denne så veldig grei ut. Mindre bensinkostnader, selvladende av bensin, 89% mindre utslipp. Toyota Prius. Noen andre som kunne tenkt seg denne?

 

http://www.toyota.no/cars/new_cars/Prius/index.asp

8454146[/snapback]

 

Sorry for litt off topic: Avataren din :!: Det er den gamle "Don" søk heller på "Sharukh Khan" mye bedre versjon av Don :)

 

 

On Topic:

Min drømme bil blir vel Mitsubishi Lancer Evo :dribble:

Lenke til kommentar
Denne så veldig grei ut. Mindre bensinkostnader, selvladende av bensin, 89% mindre utslipp. Toyota Prius. Noen andre som kunne tenkt seg denne?

 

http://www.toyota.no/cars/new_cars/Prius/index.asp

8454146[/snapback]

 

Sorry for litt off topic: Avataren din :!: Det er den gamle "Don" søk heller på "Sharukh Khan" mye bedre versjon av Don :)

 

 

On Topic:

Min drømme bil blir vel Mitsubishi Lancer Evo :dribble:

8454800[/snapback]

Har sittet på med en evo 9 jeg :cool: fytte helve**e den gikk bra, og det var jo nesten ikke nødvndig å bremse for svinger osv.. Klint til veien :thumbup:

Lenke til kommentar
Altså... jeg blir helt forbauset når jeg leser i dette forumet!! Er det ingen som ønsker seg selve BILEN? når jeg sier det så mener jeg jo seff,

FIAT UNO FIRE!

(det var jo egentlig ikke nødvendig å si da  :p )

8463508[/snapback]

Nå er jeg ikke helt sikker på om du mener alvor, men jeg som kjører Skoda Roomster og har blitt stor flirer litt av alle disse guttungene som ramser opp drømmebiler de aldri vil få råd til når de får seg dame som vil beslaglegge mesteparten av pengene til dilldall :cool:

Lenke til kommentar
Altså... jeg blir helt forbauset når jeg leser i dette forumet!! Er det ingen som ønsker seg selve BILEN? når jeg sier det så mener jeg jo seff,

FIAT UNO FIRE!

(det var jo egentlig ikke nødvendig å si da  :p )

8463508[/snapback]

Nå er jeg ikke helt sikker på om du mener alvor, men jeg som kjører Skoda Roomster og har blitt stor flirer litt av alle disse guttungene som ramser opp drømmebiler de aldri vil få råd til når de får seg dame som vil beslaglegge mesteparten av pengene til dilldall :cool:

8463770[/snapback]

 

Jeg er bare 15 år og allerede bruker dama opp alle penga mine :p

Snylter :p menmen.. syns du jeg ramsa opp veldig rare biler da? Audi Coupe, VW Corrado og 525?

Måtte jo bare legge til ferrari 355 for å vise hva som hadde skjedd om jeg hadde vært i en bedre finansiell situasjon når jeg ble 18 ;)

 

Edit: Leif....

Endret av rublings
Lenke til kommentar
Du har en drøy million slengende i banken også eller?

8466034[/snapback]

 

Nope. Men Med tanke på at jeg mest sannsynlig snart får en god jobb og at begge de to første bilen har oppnåelige priser så synes jeg ikke at de er så usannsynlig. Golfen f.eks kommer jo på ca 400k. BMW 600K og RS4 kommer nok ned i pris etterhvert. Er ikke helt voksen enda heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...