Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil skal du ha når du blir "stor"?


~Alex~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stor og stor.. Hvis jeg kommer til å tjene 800K - 1 mill. i året så kommer jeg nok til å spare og spare til jeg kan kjøpe meg en Aston Martin Vanquish. Liker den veeeldig veldig godt <3

Edit: glemte å legge ved bildet

8260962[/snapback]

 

Kommer du ikke til å tjene mer?

Jeg kommer til å eie:

Range Rover SC

Aston Martin Vanquish

Bentley Continental GT

Rolls Royce Phantom

Enzo

 

Det var noen kjappe! Eier kanskje ikke alle på likt, men se ikke bort i fra det :thumbup:

Lenke til kommentar

Bilparken min ville vel bestått av:

 

Bugatti Veyron

Koenigsegg CCXR

Porsche Cayenne Turbo S

Maybach S62

Audi R8

Aston Martin Vanquish

 

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor så mange vil ha Range Rover. Jeg satt på i en Range Rover V8 SuperCharged (eller whatever, råeste modellen de har) og det var alt annet enn imponerende. Greit nok at den har absolutt alt av tilleggsutstyr man kan drømme om, men annet enn det er den ikke mye å skryte av. Kassebil med dårlig og kjedelig eksteriør, og til tross for at den ser ut som en kasse på 4 hjul er det mye dårligere plass enn man forventer inni. Jeg klarer ikke å se at den er bedre på noen måte enn følgende biler med alt av tilleggsutstyr: Cayenne, Q7, Touareg, X5, Lexusen eller Mercedes sin toppmodell.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig med folk? Vi har ørten tråder om din drømmebil, men når denne tråden dukker opp som et hederlig alternativ blir den faen meg søplet ned av "uoppnåelige" biler den også. Poenget her er hvilken bil du skal ha når du blir "stor", altså en drømmebil i normal prisklasse. Kudos til Mythos, som ikke bare forteller hvilken bil han ville kjøpt, men han har også kjøpt den! Roomster er forresten en veldig spennende bil :)

 

For å komme på tema her;

Jeg har veldig lyst på en BMW E38 av et slag, og da 2000 eller 2001-modell, siden de fra og med 2000-modellen fikk en liten facelift og mye oppgradert sikkerhetsutstyr. Ellers har jeg lyst på en Lexus IS, gjerne med diesel, eller kanksje en Lexus ISF, men det får bli om pengene strekker til.

Lenke til kommentar

Audi R8 skal jeg ha. Skal ikke være en drøm lengre når jeg er 30. Enten ny eller brukt om endel år(har 7 år på meg til jeg blir 30). Skal ha den om jeg så er nødt å selge leiligheten og flytte hjem.

 

Neste sommer blir det ihvertfall en Mercedes CLK 2003-2005, muligens en Mercedes CL 500-600 2000-2003 hvis jeg får råd.

 

Andre biler som er fine som absolutt er oppnåelige.

Alfa Romeo 166 har fint interiør, men stygg utvendig.

Audi TT, fin på mange måter, men stygg på mange måter og :p

Audi S4

BMW M3

Honda NSX

Lotus Espirit

Ferrari 348 gul ;)

 

OML: Lexus er fin bil det og, er ikke så "mainflow".

 

EDIT: Mente Honda NSX istedetfor "Nissan NSX" :p

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Greit, om jeg skal nevne en litt mere oppnåelig bil så kan jeg jo f.eks. si Audi A4 / A6 eller en BMW, antagelig en 3 eller en 5.

 

Er veldig glad i designet til Audi og BMW, selv om noen av de nyere BMWene ikke har så fint design imho.

 

Har forresten prøvd en BMW 645Ci, damn for en deilig bil.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Kudos til Mythos, som ikke bare forteller hvilken bil han ville kjøpt, men han har også kjøpt den! Roomster er forresten en veldig spennende bil :)

Takk for den. Da kan jeg også fortelle at drømmebilen min er noe såpass moderat som en Alfa Romeo 159. Jeg har god nok råd til at jeg kunne kjøpt den, men jeg har innsett at lykken ikke finnes i en fin bil så fornuften seiret ;) Mine fineste bilturer hadde jeg forresten i en 2CV jeg hadde en gang i tiden. Bilkjøring er mye mer enn kjøreegenskaper, hestekrefter og lluksus.

 

De fleste som har våte drømmer om Aston Martin og vil ofre hus og hjem for å oppnå det kommer forhåpentligvis på bedre tanker før de blir voksne.

Lenke til kommentar

Siste der var kansje drømmebil... Må være enig i at det er mye drømmebiler her nå...

 

Skulle jeg hatt en bil som er oppnårlig må det bli Alfa Romeo 159 :love: eller en BMW 320 (den nye)... Skikkelige kjørebiler med bra motorer og bra lyd til en ok penge...

(Nei, de er ikke billige. Men er mer oppnårlig en en Veyron eller Rolls Royce)

Lenke til kommentar
Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor så mange vil ha Range Rover. Jeg satt på i en Range Rover V8 SuperCharged (eller whatever, råeste modellen de har) og det var alt annet enn imponerende. Greit nok at den har absolutt alt av tilleggsutstyr man kan drømme om, men annet enn det er den ikke mye å skryte av. Kassebil med dårlig og kjedelig eksteriør, og til tross for at den ser ut som en kasse på 4 hjul er det mye dårligere plass enn man forventer inni. Jeg klarer ikke å se at den er bedre på noen måte enn følgende biler med alt av tilleggsutstyr: Cayenne, Q7, Touareg, X5, Lexusen eller Mercedes sin toppmodell.

8261762[/snapback]

 

Nå skal det sies at Range Rover i motsetning til X5/Q7 er en ekte offroader.

Kjører du en X5 utenfor asfalten og ned i gjørme/snø/vann så er det ganske stor sjans for at du setter deg fast. Range Rover derimot kjører lett forbi X5 i skog og mark, den klarer tilogmed og dra opp X5en i forbifarten...

Range Roveren klarer også de siste meterene opp til hytta(vis du ikke har vei dit). X5 bringer deg dit veien stopper, Range Roveren bringer deg til døra...

 

Finnes to forskjellige typer "offroadere". Landevei (X5, ML, Q7, Lexus, Cayenne(?)) og skikkelige offroadere som ikke lar seg stoppe av litt møkk

(Range Rover, Touareg, G, GL(?))...

 

Range Roveren er det ypperste man kan få av 4X4 og har mer luksus og komfort en de fleste andre 4X4 (og vanlige) biler på markedet. De som eier en Range Rover har valgt den fordi den kommer fram overalt, den ser MYE heftigere ut enn en X5 og det oser britisk eleganse av deg når du kjører den. Bor du på en bondegård på Hardangervidda og skal ned til byen når all snøen smelter så velger du ikke en X5 for å komme igjennom de voldsomme vannmassene men en Range Rover som cruiser igjennom.

De som har X5 ser jeg på som at de bare har penger å vil vise det, mens de som kjører Range Rover vet jeg vil være litt mer diskrè og har litt mer smak (selv om jeg vet Range Roveren er MYE dyrere).

Kjører man Range Rover kjører man seriøst :p

 

Range Rover (den vanlige) med 400hk (supercharged), sort lakk og lyst skinnintr med svarte pianolakkerte lister :cool:

 

Det er drømmebil det!

Lenke til kommentar
Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor så mange vil ha Range Rover. Jeg satt på i en Range Rover V8 SuperCharged (eller whatever, råeste modellen de har) og det var alt annet enn imponerende. Greit nok at den har absolutt alt av tilleggsutstyr man kan drømme om, men annet enn det er den ikke mye å skryte av. Kassebil med dårlig og kjedelig eksteriør, og til tross for at den ser ut som en kasse på 4 hjul er det mye dårligere plass enn man forventer inni. Jeg klarer ikke å se at den er bedre på noen måte enn følgende biler med alt av tilleggsutstyr: Cayenne, Q7, Touareg, X5, Lexusen eller Mercedes sin toppmodell.

8261762[/snapback]

 

Nå skal det sies at Range Rover i motsetning til X5/Q7 er en ekte offroader.

Kjører du en X5 utenfor asfalten og ned i gjørme/snø/vann så er det ganske stor sjans for at du setter deg fast. Range Rover derimot kjører lett forbi X5 i skog og mark, den klarer tilogmed og dra opp X5en i forbifarten...

Range Roveren klarer også de siste meterene opp til hytta(vis du ikke har vei dit). X5 bringer deg dit veien stopper, Range Roveren bringer deg til døra...

 

Finnes to forskjellige typer "offroadere". Landevei (X5, ML, Q7, Lexus, Cayenne(?)) og skikkelige offroadere som ikke lar seg stoppe av litt møkk

(Range Rover, Touareg, G, GL(?))...

 

Range Roveren er det ypperste man kan få av 4X4 og har mer luksus og komfort en de fleste andre 4X4 (og vanlige) biler på markedet. De som eier en Range Rover har valgt den fordi den kommer fram overalt, den ser MYE heftigere ut enn en X5 og det oser britisk eleganse av deg når du kjører den. Bor du på en bondegård på Hardangervidda og skal ned til byen når all snøen smelter så velger du ikke en X5 for å komme igjennom de voldsomme vannmassene men en Range Rover som cruiser igjennom.

De som har X5 ser jeg på som at de bare har penger å vil vise det, mens de som kjører Range Rover vet jeg vil være litt mer diskrè og har litt mer smak (selv om jeg vet Range Roveren er MYE dyrere).

Kjører man Range Rover kjører man seriøst :p

 

Range Rover (den vanlige) med 400hk (supercharged), sort lakk og lyst skinnintr med svarte pianolakkerte lister :cool:

 

Det er drømmebil det!

8267117[/snapback]

Christensen har skjønt det, du kan vente deg en film av ekte kvalitet i morgen!

Lenke til kommentar
Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor så mange vil ha Range Rover. Jeg satt på i en Range Rover V8 SuperCharged (eller whatever, råeste modellen de har) og det var alt annet enn imponerende. Greit nok at den har absolutt alt av tilleggsutstyr man kan drømme om, men annet enn det er den ikke mye å skryte av. Kassebil med dårlig og kjedelig eksteriør, og til tross for at den ser ut som en kasse på 4 hjul er det mye dårligere plass enn man forventer inni. Jeg klarer ikke å se at den er bedre på noen måte enn følgende biler med alt av tilleggsutstyr: Cayenne, Q7, Touareg, X5, Lexusen eller Mercedes sin toppmodell.

8261762[/snapback]

 

Nå skal det sies at Range Rover i motsetning til X5/Q7 er en ekte offroader.

Kjører du en X5 utenfor asfalten og ned i gjørme/snø/vann så er det ganske stor sjans for at du setter deg fast. Range Rover derimot kjører lett forbi X5 i skog og mark, den klarer tilogmed og dra opp X5en i forbifarten...

Range Roveren klarer også de siste meterene opp til hytta(vis du ikke har vei dit). X5 bringer deg dit veien stopper, Range Roveren bringer deg til døra...

 

Finnes to forskjellige typer "offroadere". Landevei (X5, ML, Q7, Lexus, Cayenne(?)) og skikkelige offroadere som ikke lar seg stoppe av litt møkk

(Range Rover, Touareg, G, GL(?))...

 

Range Roveren er det ypperste man kan få av 4X4 og har mer luksus og komfort en de fleste andre 4X4 (og vanlige) biler på markedet. De som eier en Range Rover har valgt den fordi den kommer fram overalt, den ser MYE heftigere ut enn en X5 og det oser britisk eleganse av deg når du kjører den. Bor du på en bondegård på Hardangervidda og skal ned til byen når all snøen smelter så velger du ikke en X5 for å komme igjennom de voldsomme vannmassene men en Range Rover som cruiser igjennom.

De som har X5 ser jeg på som at de bare har penger å vil vise det, mens de som kjører Range Rover vet jeg vil være litt mer diskrè og har litt mer smak (selv om jeg vet Range Roveren er MYE dyrere).

Kjører man Range Rover kjører man seriøst :p

 

Range Rover (den vanlige) med 400hk (supercharged), sort lakk og lyst skinnintr med svarte pianolakkerte lister :cool:

 

Det er drømmebil det!

8267117[/snapback]

Christensen har skjønt det, du kan vente deg en film av ekte kvalitet i morgen!

8267150[/snapback]

 

Takker... :)

Gleder meg allerede Godseier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...