Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil skal du ha når du blir "stor"?

~Alex~

Anbefalte innlegg

LS_600h_2.jpg

LS :love:

Lsen er uten tvil den peneste syns jeg, sjekk den rompa a!..

Også de sinnsykt fete integrerte pottene! Dessuten er det en 8 girs automat på den :whistle:

Automagisk parkering er det også, dessuten et fantastisk Mark Levinson anlegg :yes:

Er så vakkert som det kan få blitt :cool:

Koster sikkert så mye som det kan få blitt også, mener jeg har hørt 1,400.000 for den :(

Men bare vent. En dag blir denne også brukt :)

Se inni :D

Endret av Christensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CCFL_B3_E46_99_W_PRO_W_D.jpg

Bmw E46 er og blir det fineste som NOENSINNE har kommet fra BMW. Det eneste som kan måle seg må være en gammel 635CIA, eller en e38 750ia.

Målet mitt er og eie eller ha eid en slik bil før jeg fyller 25.

Den bilen er så utrolig pen. Den har ALT. Den har det sinte tyske blikket, de herlige linjene, et dashbord som er sentrert mot førern, i kjent BMW stil. Altså, bmw e46 er en slik bil, som du setter fra deg utfor butikken, og når du er gått inn for å handle, så sier den til alle bilene rundt seg, på ekte gestapo vis: "Fuck you, im better than you" :D

I bunn å grunn, en FORBANNET rå bil.

Lenke til kommentar

Når jeg blir stor? Kommer aldri til å bli "stor" når det kommer til bil tipper jeg, kan virke sånn når man ser på slekt / familie i hvert fall.

Om et par år håper jeg at jeg har:

¤ en finfin firmabil (rs4?)

¤ cruisebil (93-95 Toyota Supra TT, venstrestyrt og ikke FnF-inspirert nei)

¤ bane/treff bil (blodtrimma gammel Honda, forsåvidt begynt allerede)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg en bil som er rask, kraftig og pen. Den skal være dyr (helst). :dribble:  :thumbup:      link: http://seriouswheels.com/cars/top-2007-Bugatti-Veyron.htm

8219296[/snapback]

Digger den der... Når jeg blir europas ukronede (?) eindomskonge så skal jeg kjøpe alle bilene jeg har lyst på. Ser jeg en rå bil stå å vente på grønt lys så løper jeg bort til eieren å tilbyr han en mill mer en ny-pris så kjører jeg lykkelig avsted :cool:

:!: Rofler avsted :D

Btw: Det heter "hvordan" ikke "åssen". :) Aner ikke hvor mange ganger jeg har kranglet med søsteren min om det ordet.

"Åssen vil du ha hamburgeren din?"

"Den dagen du begynner å snakke norsk blir jeg veldig glad"

:!:

Lenke til kommentar

Bmw E46 er og blir det fineste som NOENSINNE har kommet fra BMW. Det eneste som kan måle seg må være en gammel 635CIA, eller en e38 750ia.

Målet mitt er og eie eller ha eid en slik bil før jeg fyller 25.

Den bilen er så utrolig pen. Den har ALT. Den har det sinte tyske blikket, de herlige linjene, et dashbord som er sentrert mot førern, i kjent BMW stil. Altså, bmw e46 er en slik bil, som du setter fra deg utfor butikken, og når du er gått inn for å handle, så sier den til alle bilene rundt seg, på ekte gestapo vis: "Fuck you, im better than you" :D

I bunn å grunn, en FORBANNET rå bil.

8166297[/snapback]

tja, ikke værst bil nei, vil ha en sånn en, eventuelt M3 (E36), M5 når e blir stor... :D

hvis jeg blir mange millionær, hadde jeg ikke sagt nei til en Ferrari bil...

Lenke til kommentar
Ford-Mustang-Eleanor-Body-Kit-1.jpg

312_mustang%20eleanor%201.JPG

:dribble:

8219317[/snapback]

Må innrømme at denne ikke var så verst :cool: .. men prisen tør jeg ikke å se på enda.. :whistle:

8228996[/snapback]

Prisen er ikke så ille. I USA koster den fra 120 000$. Det er jo (er det Chip Foose han heter) iallefall Foose, som har laget den i sammarbeid med Shelby. De selger den som custom made og tar fra 120 000 $. (Kilde : Discovery Chanel)

Edit: Den eneste grunnen til at jeg har lyst til å flytte til USA er fordi jeg har lyst på den bilen der og et par andre fra Foose, som jeg tror vil bli vanskelige og dyre å få inn i norge.

Endret av Vampyro
Lenke til kommentar
Jeg skal ha en MINI Cooper. De er drit-fine.

Skal skjøpe brukt(en gang), for da får jeg forhåpenligvis senket prisen litt.

Noen andre som skal ha MINI? (Ikke cab, de er stygge...)

8138114[/snapback]

Digger Mini jeg og, er på utkikk etter en for øyeblikket, men brukt prisene på Mini'er holder seg utrolig bra og det er ikke så mye penger å gå på i et studentbudsjett. Men til sommeren blir det forhåpentligvis en Mini Cooper

8138272[/snapback]

Det kom ut en kjempefin Mini på finn her om dagen, så jeg slo til. Men for øyeblikket er jeg i Trondheim (studerer her), mens bilen var på sørlandet, så jeg sendte mamma og pappa ned for å hente bilen (bor i Drammen). Så jeg får ikke sett bilen på ordentlig før fredagen. Klarer nesten ikke vente :dribble:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3entry8236623

Lenke til kommentar
  den er fin tongue.gif eneste problemet for meg er at den minner meg litt om en forvokst TT tongue.gif

edit: 2 mill ny smile.gif http://finn.no/finn/car/object?finnkode=93...376&pos=1&tot=1

Da må det være mye ekstrautstyr, for den ligger fra 1.763.900 ifølge Audi.no

http://www.audi.no/wip4/v2/template2/defau...t=2372&id=11695

Forvokst TT!! Verste jeg har hørt. Synes ikke den ligner så særlig TT. Er ikke så glad i TT, men R8 er strøken og sexy(som Thomas_H sier). Du bør skamme deg jente! :p

Hvis du er jente da(tippe bilen er mer sexy enn deg i såfall) :p

Veldig offtopic:

Thomas_H: Vi har samme bursdag bortsett fra at jeg er 83 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...