Dr.Me Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) LS Lsen er uten tvil den peneste syns jeg, sjekk den rompa a!.. Også de sinnsykt fete integrerte pottene! Dessuten er det en 8 girs automat på den Automagisk parkering er det også, dessuten et fantastisk Mark Levinson anlegg Er så vakkert som det kan få blitt Koster sikkert så mye som det kan få blitt også, mener jeg har hørt 1,400.000 for den Men bare vent. En dag blir denne også brukt Se inni Endret 12. mars 2007 av Christensen Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 du kunne jo ha roet ned med bruk av smiler ... men ja helt enig med deg... Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 En ny svart BMW 7-serie, en ny svart Audi A8, og en ny svart Range Rover Sport..... Og alle skal stå på rekke og rad utenfor den svære villaen jeg åsså skal ha Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg skal kjøre Granada'n min når jeg blir stor. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bmw E46 er og blir det fineste som NOENSINNE har kommet fra BMW. Det eneste som kan måle seg må være en gammel 635CIA, eller en e38 750ia. Målet mitt er og eie eller ha eid en slik bil før jeg fyller 25. Den bilen er så utrolig pen. Den har ALT. Den har det sinte tyske blikket, de herlige linjene, et dashbord som er sentrert mot førern, i kjent BMW stil. Altså, bmw e46 er en slik bil, som du setter fra deg utfor butikken, og når du er gått inn for å handle, så sier den til alle bilene rundt seg, på ekte gestapo vis: "Fuck you, im better than you" I bunn å grunn, en FORBANNET rå bil. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Når jeg blir stor? Kommer aldri til å bli "stor" når det kommer til bil tipper jeg, kan virke sånn når man ser på slekt / familie i hvert fall. Om et par år håper jeg at jeg har: ¤ en finfin firmabil (rs4?) ¤ cruisebil (93-95 Toyota Supra TT, venstrestyrt og ikke FnF-inspirert nei) ¤ bane/treff bil (blodtrimma gammel Honda, forsåvidt begynt allerede) Lenke til kommentar
Far_din_sin Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg ønsker meg en bil som er rask, kraftig og pen. Den skal være dyr (helst). link: http://seriouswheels.com/cars/top-2007-Bugatti-Veyron.htm Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg ønsker meg en bil som er rask, kraftig og pen. Den skal være dyr (helst). link: http://seriouswheels.com/cars/top-2007-Bugatti-Veyron.htm 8219296[/snapback] Digger den der... Når jeg blir europas ukronede (?) eindomskonge så skal jeg kjøpe alle bilene jeg har lyst på. Ser jeg en rå bil stå å vente på grønt lys så løper jeg bort til eieren å tilbyr han en mill mer en ny-pris så kjører jeg lykkelig avsted :!: Rofler avsted Btw: Det heter "hvordan" ikke "åssen". Aner ikke hvor mange ganger jeg har kranglet med søsteren min om det ordet. "Åssen vil du ha hamburgeren din?" "Den dagen du begynner å snakke norsk blir jeg veldig glad" :!: Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ønsker meg en bil som er rask, kraftig og pen. Den skal være dyr (helst). link: http://seriouswheels.com/cars/top-2007-Bugatti-Veyron.htm 8219296[/snapback] Ref.: Y Link Billig billig! Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Før jeg dør, skal jeg ha eid en Nissan Skyline GT-R R34... Uanz hvor lenge, men skal ha eid en. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) 8219317[/snapback] Må innrømme at denne ikke var så verst .. men prisen tør jeg ikke å se på enda.. Endret 24. mars 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bmw E46 er og blir det fineste som NOENSINNE har kommet fra BMW. Det eneste som kan måle seg må være en gammel 635CIA, eller en e38 750ia. Målet mitt er og eie eller ha eid en slik bil før jeg fyller 25. Den bilen er så utrolig pen. Den har ALT. Den har det sinte tyske blikket, de herlige linjene, et dashbord som er sentrert mot førern, i kjent BMW stil. Altså, bmw e46 er en slik bil, som du setter fra deg utfor butikken, og når du er gått inn for å handle, så sier den til alle bilene rundt seg, på ekte gestapo vis: "Fuck you, im better than you" I bunn å grunn, en FORBANNET rå bil. 8166297[/snapback] tja, ikke værst bil nei, vil ha en sånn en, eventuelt M3 (E36), M5 når e blir stor... hvis jeg blir mange millionær, hadde jeg ikke sagt nei til en Ferrari bil... Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) 8219317[/snapback] Må innrømme at denne ikke var så verst .. men prisen tør jeg ikke å se på enda.. 8228996[/snapback] Prisen er ikke så ille. I USA koster den fra 120 000$. Det er jo (er det Chip Foose han heter) iallefall Foose, som har laget den i sammarbeid med Shelby. De selger den som custom made og tar fra 120 000 $. (Kilde : Discovery Chanel) Edit: Den eneste grunnen til at jeg har lyst til å flytte til USA er fordi jeg har lyst på den bilen der og et par andre fra Foose, som jeg tror vil bli vanskelige og dyre å få inn i norge. Endret 24. mars 2007 av Vampyro Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal ha en MINI Cooper. De er drit-fine.Skal skjøpe brukt(en gang), for da får jeg forhåpenligvis senket prisen litt. Noen andre som skal ha MINI? (Ikke cab, de er stygge...) 8138114[/snapback] Digger Mini jeg og, er på utkikk etter en for øyeblikket, men brukt prisene på Mini'er holder seg utrolig bra og det er ikke så mye penger å gå på i et studentbudsjett. Men til sommeren blir det forhåpentligvis en Mini Cooper 8138272[/snapback] Det kom ut en kjempefin Mini på finn her om dagen, så jeg slo til. Men for øyeblikket er jeg i Trondheim (studerer her), mens bilen var på sørlandet, så jeg sendte mamma og pappa ned for å hente bilen (bor i Drammen). Så jeg får ikke sett bilen på ordentlig før fredagen. Klarer nesten ikke vente https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3entry8236623 Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Audi R8 Før jeg blir 30 skal jeg ha en slik, hvis ikke ny så brukt. Ligger vel på 1.7 mill ny. 420hk v8 0-100 4,6 Toppfart 301km/t *drømmesegbort* Endret 28. mars 2007 av Lambada Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 R8 her også. Den er rett og slett SEXY!! Lenke til kommentar
drz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) den er fin eneste problemet for meg er at den minner meg litt om en forvokst TT edit: 2 mill ny http://finn.no/finn/car/object?finnkode=93...376&pos=1&tot=1 Endret 28. mars 2007 av emilya Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 den er fin tongue.gif eneste problemet for meg er at den minner meg litt om en forvokst TT tongue.gif edit: 2 mill ny smile.gif http://finn.no/finn/car/object?finnkode=93...376&pos=1&tot=1 Da må det være mye ekstrautstyr, for den ligger fra 1.763.900 ifølge Audi.no http://www.audi.no/wip4/v2/template2/defau...t=2372&id=11695 Forvokst TT!! Verste jeg har hørt. Synes ikke den ligner så særlig TT. Er ikke så glad i TT, men R8 er strøken og sexy(som Thomas_H sier). Du bør skamme deg jente! Hvis du er jente da(tippe bilen er mer sexy enn deg i såfall) Veldig offtopic: Thomas_H: Vi har samme bursdag bortsett fra at jeg er 83 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Gotta love it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå