Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil skal du ha når du blir "stor"?


~Alex~

Anbefalte innlegg

Bytta ut 2005 a6en min med en 2008 golf i februar, men henter en 2009 Ford Kuga titanium fabrikkny lørdag som kommer, men min neste bil blir vel en Audi q7 da jeg synes det er en knall bil, bare alt for lang leveringstid :s

 

Har ikke også noe med at prisforskjellen er halvveis stor da? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden jeg allerede er stor, må det bli hvilken bil jeg skal ha neste gang. Driver for tiden og kikker på 1. generasjon Mazda MX5. Med turbokit og 200(ekte WHP) hester kan jeg tenke meg at det er en bil som fliser de fleste frisørhaterne og gir mye moro.

30484d1232689603-call-me-gay-mazda-miata.jpg

 

Eller, bedre forklart:

miata.jpg

Lenke til kommentar
Sånn er det bare, hvor mange gutter ser man i SLK egentlig?

Unntaket er vel min kamerat,men han virker faktisk ganske kry av den.Fått nye felger på den har han også,slik den ser litt "røffere" ut.Neida,han er sålangt fornøyd og jeg vil ikke legge kjepper i hjulene for hans glede ved å beskrive enkelte rykter rundt bilen.

Lenke til kommentar
Tok meg litt tid til å gå fort gjennom tråden... det virker som å alle her skal ha en skikkelig dyr bil. så klart er det alle ønsker, men det hadde vært litt fint om litt flere hadde vært mer realistisk. Skriv gjerne en begrunnelse ;) ;)

 

hvis du ser litt bedre, så er det faktisk ganske mange som har realistiske biler, evt. har både realistiske og urealistisk.

f.eks så er de fleste på forrige side realistiske...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Synd at man automatisk skal bli stemplet på grunn av at man kjøper en knakenes god bil...

 

 

Sånn er det bare, hvor mange gutter ser man i SLK egentlig?

Så det antas at jeg er gutt da, eller?

 

Personlig kan jeg synes en original MX5 ikke er alverden, men den her derimot, er kjemperå!

IMG_5878.jpg

IMG_5384.jpg

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Tok meg litt tid til å gå fort gjennom tråden... det virker som å alle her skal ha en skikkelig dyr bil. så klart er det alle ønsker, men det hadde vært litt fint om litt flere hadde vært mer realistisk. Skriv gjerne en begrunnelse ;) ;)

 

Mye mulig det, men jeg SKAL ha en SL 55 AMG en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...