Rabagastn Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har en venn som siden fredag ikke har kunnet kommet seg inn på vanlige nettsider. Han kan sende mail, motta mail og gå inn på isp's hjemmeside...mailen har han også sendt fra ISP sin mailserver. Noen som har opplevd noe lignende, og fått det fiksa? Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 manglende betaling av faktura? Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan det være DNS hos ISP som er nede? Får dere pinget? Start --> kjør--->skriv: cmd ---> skriv ping 81.175.2.132 Eller prøv i skrive inn: http://81.175.2.132/ i nettbrowswewn din. HVis du får kontakt, vil jeg tro at DNS er nede hos ISP. (Tilfeldig IP adresse) Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Tviler på at det er DNS siden jeg som sitter rett over gata kan sitte på internett og sånt... Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 har opplevd lignende etter en manglende betaling Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hehe, jeg får snakke med ham og spørre...i mens skal jeg mobbe han litt for at jeg kan spille på nettet og han ikke Men han kan pinge sin DNS, er det da regninga? Han mener selv at den er betalt.... Endret 20. november 2004 av Rabagastn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå