CSSSK Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Innså plutselig at jeg ALDRI SKAL SKRIVE EN NORSK STIL IGJEN!! Weeeeeeeeeeeeeeeeee! Har irritert meg så jævli over det drittfaget som jeg ALDRI vil få bruk for. Har jo glemt alt allerede... Har bare matte skriftlig igjen så er jeg ferdig med alt som har med videregående å gjøre! (Bortsett fra muntlig da, 50% sjanse for det...) Noen flere som er ferdig med norsk for alltid eller? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: CSSSK skrev (2002-05-28 13:59):Noen flere som er ferdig med norsk for alltid eller? Tror det, var ferdig med norsk for alltid i fjor, går IKT nå. Men jeg må jo ha norsk på forkurset til ing.høgskolen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 hvis jeg ikke kommer opp i norsk nå (torsdag) så slipper jeg det ja .. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Spørs hvilke skoler jeg skal gå på videre. tenker med gru hvis jeg skal gå allmenn påbygging *grøss*. hvis ikke, er jeg nok ferdig med norsk stilskriving forever!! :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå