o0Hawk0o Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan noen fortelle meg om hvordan jeg aktiverer autoexec filen når jeg starter spillet... Kan vel nevne at jeg må bestandig gå igjennom steam for å starte spillet Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) hvorfor hopper spillet plutselig til desktop når den loader main menu? edit: jeg satte jo Heapsize til 768000 men fjerner jeg den så funker det.. Endret 20. november 2004 av nord Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Satser på at valve klarer å fikse performanceproblemene jeg, alltid skeptisk til uoffisielle tweaks Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan jo ikkje stole heilt på Valve heller, lurer litt på lor lenge dei skal fortsette å diskriminere nVidia Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan jo ikkje stole heilt på Valve heller, lurer litt på lor lenge dei skal fortsette å diskriminere nVidia håper lenge Men uansett.. prøvde tweaken, satte BARE opp AA.. starte new game. hadde 10 fps... hakket som FAAn.. før gikk det iallefall glatt..lol hjalp ikke så stort her nei Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan noen beskrive for meg hvor jeg finner console knappen på tastaturet. Har slått på consolen ,men kan ikke finnne knappen. Trodde det var den samme knappen som det var i enern ,men det var det da ikke >-< Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Har nå testet alle de bedre performance instillingene. Testet på en meget kritisk plass (masse fiender fra alle kanter) Som jeg ikke har vært på før. Den holdt seg faktisk på rundt 60 Nå vet ikke jeg hva den hadde vært på hvis det ikke hadde vært for disse men sikkert nede i 30 vil jeg tro Vil derfor anta at de funket ganske fint Takk til trådstarter! Men jeg har ett lite problem angående disse. Jeg får nemlig ikke spillet til å loade de automatisk når jeg har dem i autoexec.cfg filen. Jeg har gjort akkuratt det som stod i guiden, men den loader det ikke. Jeg skrev innstillingene inn manuelt når jeg testet de nettop. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få til det autoexec greierne? EDIT: Trenger ikke hjelp alikavell. Etter at jeg skrev dem inn manuelt har de blitt lagret så de var der neste gang jeg skrudde på spillet Endret 20. november 2004 av OterOter Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) damnit.. Satte AA ned igjen til NONE.... men fremdeles 10-11 fps på starten i tåget.... grrrr Blir vell å slette denne tweaken som ikke gjorde så mye Endret 20. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) damnit.. Satte AA ned igjen til NONE.... men fremdeles 10-11 fps på starten i tåget.... grrrr Blir vell å slette denne tweaken som ikke gjorde så mye I alle dager. Har du 10fps i starten? WTF? Tenkte jeg med mine 35fps hadde det forferdelig der. Godt og se at noen har det værre enn meg EDIT: Noen som har flere slike tweaks som fungerer? Endret 20. november 2004 av OterOter Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) damnit.. Satte AA ned igjen til NONE.... men fremdeles 10-11 fps på starten i tåget.... grrrr Blir vell å slette denne tweaken som ikke gjorde så mye I alle dager. Har du 10fps i starten? WTF? Tenkte jeg med mine 35fps hadde det forferdelig der. Godt og se at noen har det værre enn meg jeg ler ikke edit: men det er bare tåget da.. når jeg kommer ut av togen brukte den å øke igjen.. vet ikke med tweaken... Endret 20. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Når jeg går på playgames --> Hl2 --> Egenskaper til HL2 --> launch options. å skriver inn autoexec.cfg ,betyr det at når hl2 starter vil filen også bli brukt.... ? Noen som gidder å hjelpe meg å finne consolen forresten =P? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) -console DAmn.. har jo bare 30fps i tågSTASJONEN å nå... UFF:. denne tweaken skal bort fra min PC Endret 20. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Når jeg går på playgames --> Hl2 --> Egenskaper til HL2 --> launch options. å skriver inn autoexec.cfg ,betyr det at når hl2 starter vil filen også bli brukt.... ? Noen som gidder å hjelpe meg å finne consolen forresten =P? For å finne console: Stikk i steam mappa di > steamapps > [email protected] > Half-Life2 > HL2 > cfg Der inne åpner du filen config.cfg i notisblokk/notepad. Finn toggleconsole. Deretter skifter du ut det som står inne i " " i samme setning som toggleconsole til ett "\". Slik at det blir: bind "\" "toggleconsole" Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 En ting heapsize skal den det settes i launch options innpå steam? altså etter -console så skal jeg skrive -heapsize 512000 sånn at det vil bli sende ut sånn som dette: -console -heapsize 512000 ? Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Funker dette tweaken for CS:S etter man har gjort dette inne på hl2 mappen? - Kunne vel også legge til at ytelsen i HL2 ble konge etter tweaken. Kjørte alt på fult før ,med nesten ingen slowdowns. Men nå kjører jeg alt på fult med ¤¤¤¤INGEN¤¤¤¤ slowdowns. Endret 20. november 2004 av o0Hawk0o Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Heldige dere... Funket ikke i det hele tatt på min maskin. Ikke det at jeg har dårlig FPS, men et spill som flyter oppleves mye bedre... Endret 20. november 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heldige dere... Funket ikke i det hele tatt på min maskin. Ikke det at jeg har dårlig FPS, men et spill som flyter oppleves mye bedre... Hva funker ikke? Får du ikke bedre ytelse eller får du ikke skrevet de inn? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heldige dere... Funket ikke i det hele tatt på min maskin. Ikke det at jeg har dårlig FPS, men et spill som flyter oppleves mye bedre... Hva funker ikke? Får du ikke bedre ytelse eller får du ikke skrevet de inn? jeg får heller ikke bedre ytelse. har ikke merket NOE forbedringer Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Før: 1152x864 med alt på low. Nå: 1280x960 med alt på high. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) snd_mixahead "0.7" Noen som kan si meg en helt noobish vei hva den gjør? Edit: Og cl_smooth "0" Endret 20. november 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå