pong Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har en harddisk som er full av virus, jeg vet ikke om jeg tør sette den inn i pcen min for å formatere da jeg er redd den vil smitte den andre disken. Prater jeg bare tull eller er dette et aktuelt problem? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hva med å ta ut den andre disken fra maskina mens du formaterer? Endret 21. november 2004 av zaico Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kan jo ta det fra dos med fdisk. win98/me oppstartsdisk finnes på www.bootdisk.com programmer.no (tidligere windows.no) har vel også en guide for det Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Koble fra harddisken som står i nå, koble til virus disken og formatere med win2k/xp CD kanskje. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har du oppdatert antivirus program så er det ikke noe problem. Kopier ingen filer fra den gamle disken før du formaterer. Et virus som ligger på en død disk er ikke noe problem. Problemene begynner når du begynner å bruke disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå