Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Obaardsgaard: AK-47 ? Nei... Langt ifra Det er da vel en rifle. Er ikke Ak-47 en rifle da? PS: Jeg kan null og niks om våpen. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 det er bare et enkelt luftgevær Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Obaardsgaard: AK-47 ? Nei... Langt ifra Det er da vel en rifle. Er ikke Ak-47 en rifle da? PS: Jeg kan null og niks om våpen. Det stemmer vell det.. OnT: Hmm.. m-240 maskingevær EDIT: Har ikke no ` peil på våpen jeg heller.. Endret 4. mai 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 "Rifle" er da vel et våpen som skyter ett og ett skudd.. AK47 er mer maskingevær. On Topic @ Newt32: Lara Croft? Fra Tomb Rider? Stemmer ikke med våpnet (som sitter fast i hånden?), men det er den eneste dama i et skytespill jeg kan tenke på.. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 "Rifle" er da vel et våpen som skyter ett og ett skudd..AK47 er mer maskingevær. On Topic @ Newt32: Lara Croft? Fra Tomb Rider? Stemmer ikke med våpnet (som sitter fast i hånden?), men det er den eneste dama i et skytespill jeg kan tenke på.. Nei, ak47 vil vere meir å betrakte som ei automatrifle. Eit maskingæver er f.eks. m60. (svær og tung heilautomatisk sak ) Så når du høyrer at folk ranar bankar med maskingevær kan du jo begynne å lure Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tips: Det er ei dame fra et spill. Som er mest kjennt innen Nintendo. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Samus fra metroid. Noen andre klusse orker ikke selv. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Samus fra metroid. Noen andre klusse orker ikke selv. Fant orginalbilde, noe som står i reglene at skal postes etter svaret (om jeg husker riktig) Så jeg søkte opp bilde for å gjøre newt32 en tjeneste http://nintendoplus2.free.fr/Metroid%20Pri...lan/leyenda.jpg edit: ble ikke helt riktig bilde fant jeg ut.. Endret 5. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Tråden døde ser det ut som. Slenger med et bilde jeg Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fritt frem eller? Hvilken brus? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 denne tråden har ligget aaaltfor lenge... ville gjerne ha klussa et bilde hadde jeg visst åssen man legger det t Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Blir kanskje tatt for ekstrem bumping, men det er verdt det så lenge vi klarer å holde liv i denne tråden en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå