Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 et ord på tre bokstaver Et blank side? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 et ord på tre bokstaver Pai? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Åja.. leste feil.. leste 3ord Det er OST EDIT: Ser ikke likheten med en ost og dette bildet, men bildet heter OST.. Jeg klusser nytt.. vent litt da Endret 7. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvilket selskap er dette? Du ser bare logoen.. (Ja. Hadde litt dårlig med ide'er ) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg gidder ikke klusse... men for å ødelegge for Steina, sier jeg Telenor Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Siden Newt ikke gidder å klusse gjør jeg det Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Siden Newt ikke gidder å klusse gjør jeg det Ser et 8-tall og noen klosser... (?) Noen hint? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Klusse leken går ut på og ta et bilde og klusse på det og da skal de andre gjette hva du har klussa på. -det må se litt av bilde -den som svarer riktig får klusse på neste bilde -du må si ifra når de har riktig og vise bilde slik det var før du klussa Edit:ny 24 timers regel. -hvis ingen har klart det innen 24 timer må du lage nytt bilde -om det går mer enn en time fra du har fått bekreftet at det det du har gjettet er riktig og du ikke har tegnt noe bilde, er det fritt frem for noen andre å gjøre det hva er dette? Edit: ekstreme makeover på Leif Edit: skifta bilde, bare så vi kommer i gang her. kremt.... kremt........ Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ligner på hardware logoen Ja, sannelig.. Nå ser jeg det jeg også.. Lag ny du da.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hmm.. dette var en vanskelig en ja.. Et kabinett? Orker ikke lage ny, for skal gå ut og skyte hull i cola bokser.. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) kansje den ikke var så vanskelig nei..... kommer med en ny en da, siden ingen gidder å klusse. EDIT: kansje ikke så vanskelig denne heller Endret 7. april 2005 av OBaardsgaard Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fyren i Splinter Cell Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Obaardsgaard: AK-47 ? Nei... Langt ifra Det er da vel en rifle. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Obaardsgaard: AK-47 ? Nei... Langt ifra Det er da vel en rifle. Ååååååja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå