Captain_Quark Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Klusse leken går ut på og ta et bilde og klusse på det og da skal de andre gjette hva du har klussa på. -det må se litt av bilde -den som svarer riktig får klusse på neste bilde -du må si ifra når de har riktig og vise bilde slik det var før du klussa Edit:ny 24 timers regel. -hvis ingen har klart det innen 24 timer må du lage nytt bilde -om det går mere enn en time fra du har fått bekreftet at det det du har gjettet er riktig og du ikke har tegnt noe bilde, er det fritt frem for noen andre å gjøre det hva er dette? Edit: ekstreme makeover på Leif Edit: skifta bilde, bare så vi kommer i gang her. Endret 14. desember 2004 av Captain_Quark Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kluse? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kluse? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j For ikke å snakke om jette, nor og forstot. Jeg skjønner rett og slett ikke hva det er snakk om her. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Man skal 'klusse' (tegne masse streker) på et bilde, så skal andre gjette hva som er på det originale bildet. sounds stupid to me. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Oversettelse til norsk: Klusseleken går ut på å ta et bilde og klusse på det, og så skal de andre gjette på hva det er du har klussa på. Man må se litt av bildet. Den som svarer riktig skal klusse på et nytt bilde. Du må si ifra når andre har rett og vise bildet slik det var før du klussa på det. Forstått? Det går med litt innsats.... Endret 20. november 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Altså, for å summere opp: "Kluse" "jette" "nor" "forstot" Er jeg den eneste som ikke fatter hva denne posten omhandler? Det er snakk om noe som er trangt, kjempe (, rise), jotun og noen ord som hverken finnes på nynorsk eller bokmål. EDIT: Ahhh, OK, skjønte ingenting, jeg. Nå skjønner jeg det, derimot. Endret 20. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nå som språket til Captain_Quark er blitt tydet og oversatt til norsk, er det noen som skjønner poenget? Skal vi gjette hva de krussedullene er? Det ser rett og slett ut som noen har spydd på Paint. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan faen kan man se hvilket bilde som var der når fyren har drept det med spray boks i paint??? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg trur bildet er av en PSU. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan faen kan man se hvilket bilde som var der når fyren har drept det med spray boks i paint??? Det kan man ikke .. Man må jo la noe av det orginale bildet være igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg ser at han har forandret bilde nå, det første bildet var virkelig bare krusseduller i Paint. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 GameCube, men jeg gidder ikke klusse noe nytt. Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 noen frivilige? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Siden ingen andre gidder å "klusse", tar jeg meg gleden av det: Endret 20. november 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dreamcast Riktig. Din tur... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 wohoo. Dette tar av Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 wohoo. Dette tar av Veldig morsomt... Min avatar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå