Gå til innhold

er dette et godt kjøp?

hansol123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortet er ikke akkurat blandt de nyeste og beste kortene, men erfaringer fra de siste dagene har vist at det drar Half Life 2 og CS: S ganske bra. Hvordan det er med Battlefield 2 vet jeg ikke.

Vil også gjøre deg oppmerksom på at det koster fra 1100 til 1200 på komplett.no så ikke du burde ikke by noe mye høyere enn 800-900 for det, særlig fordi kun kortet medfølger.

Lenke til kommentar
Kortet er ikke akkurat blandt de nyeste og beste kortene, men erfaringer fra de siste dagene har vist at det drar Half Life 2 og CS: S ganske bra. Hvordan det er med Battlefield 2 vet jeg ikke.

Vil også gjøre deg oppmerksom på at det koster fra 1100 til 1200 på komplett.no så ikke du burde ikke by noe mye høyere enn 800-900 for det, særlig fordi kun kortet medfølger.

ja veit at det koster 1200 på komplett, men har lagt inn bud på 850 (ligger øverst)

men det er iallefall bedre en et gf4 mx440

Lenke til kommentar
Det kortet funker på hl 2 da men du kan jo ikke ha best grafikk, men Bf2 tviler jeg på at det klarer!

nope.. ikke sjanse!

Det kortet funker fett på hl2 . En kompis av meg har akkurat samme kortet og han kjører det ganske bra!

Alt avhenger jo av hva som defineres som bra... 1024x768 + 6xAA og 8xAF + alle effekter på "high", world reflection, og hele pakka uten hakking er bra nok for meg. For å få til det, må du nok invistere i et neste generasjons grafikk-kort. Alle oppløsninger (ja til og med 1600x1200) ligner på bæsj uten AA og AF på et passende nivå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...